Vraag

Inplannen gratis wifi-monteur

  • 7 October 2020
  • 12 reacties
  • 126 keer bekeken

Telkens als na het doorlopen van de Wifi-manager een gratis Wifi-monteur ingepland kan worden, dan krijg ik een foutmelding.

Graag zou ik toch een afspraak voor die gratis monteur in willen plannen, aangezien het wifi-probleem niet vanzelf oplost.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @PeterT2 ,

Als het online afspreken niet lukt, dan heb je een aantal andere mogelijkheden : 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Spreek dan in "Ik wil een medewerker spreken." 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @PeterT2 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Is het inmiddels gelukt om een afspraak te maken? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, wil je me dit dan laten weten?

Nee. nog steeds geen mogelijkheid voor het inplannen van een gratis wifi-monteur.

Reputatie 7
Badge +12

Dat is natuurlijk jammer. Kun je voor mij je forumprofiel invullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan ga ik kijken of ik een gratis Wi-Fi monteur voor je in kan plannen!

Profiel is inmiddels aangevuld.

Vanaf vandaag weer geen wifi op telefoon en melding geen internetverbinding.

Alleen bij aan/uitzetten van wifi wordt signaal weer opgepakt, maar valt telkens na een tijdje weer weg.

Reputatie 7
Badge +12

Top, bedankt voor het aanvullen van je profiel :)

Ik heb een afspraak met de (gratis) Wi-Fi monteur voor je ingepland op 22 oktober tussen 15.00 & 17.00, hopelijk schikt dat?

Prima, bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +12

Graag gedaan @PeterT2 en laat je me nog weten hoe het is afgelopen? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @PeterT2 , is de monteur inmiddels langs geweest?

Monteur is inmiddels geweest en heeft geadviseerd om 2 x Experia Wifi bedraad aan te sluiten.

Komend weekend nog een draad naar boven trekken om aan te sluiten.

Reputatie 7
Badge +12

Fijn om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling @PeterT2. Mocht ik ergens nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Reageer