Beantwoord

Instabiel internet met Experiabox V8

  • 1 April 2021
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Hoi,

Sinds een tijdje (enkele maanden) heb ik last van een trage en af en toe wegvallende internetverbinding (bedraad). Ik heb nog een oude Experiabox V8 staan omdat ik die ooit bijĀ een telfort abonnement had gekregen, en ondertussen automatisch ben overgezet naar KPN.

Ook is de Wifi vrij traag, namelijk max 22 mbit als het meezit,Ā terwijl de verbinding 55 mbit zou moeten zijn. In de praktijk werkt het slecht, iets als facetime is in de praktijk niet te doen.Ā Ā Er is verder geen netwerkgebruik door andere apparaten op de achtergrond.

Ik heb in de modem gecheckt over nog eventueel andere apparaten verbonden zijn, maar dit is niet het geval. Alleen mijn PC (bedraad), laptop (wifi) en telefoon (wifi) maken verbinding.Ā 

Natuurlijk heb ik geprobeerd de modem af en toe te herstarten, maar dit maakt geen enkel verschil.

Is deze modem toevallig aan het eind van zijn levensduur of moet ik verder zoeken naar een probleem met mijn eigen apparatuur?

icon

Beste antwoord door Ahrnuld 2 April 2021, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Dit topic kan weg, ik heb ondertussen contact gehad met de klantenservice en zij hebben het opgelost.