Vraag

Installatie glasvezel wordt steeds uitgesteld

  • 21 July 2021
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Reputatie 3

Hallo .ik heb glasvezel aangevraagd en het ligt er nu.

Zodra de monteur het kastje in huis plaatst kunt u gelijk gebruikmaken van het netwerk,dus NIET.

Dit was eind mei iets in de centrale stond nog niet goed volgens de monteur volgende week is het opgelost ,dus NIET.

Na twee weken werd ik op zaterdag gebeld er zou een monteur komen tussen 1400 en 1800 uur om te meten ,dus NIET voor JAN…………. zitten wachten want hij moet nu nog komen.

Op mijn kpn gekeken want had ondertussen ook 4k aangevraagd en abbo gewijzicht daar stond 12 julie ,dus NIET.

Weer gekeken op mijn kpn nu 17 Sep dit alles zonder enige vorm van comunicatie ,waneer gaat het nu eindelijk eens gebeuren?

Vind dit niet KPN waardig ,in verleden altijd netjes geholpen door telfort/KPN maar dit lijkt nergens op, werken met onder aannemers is geen succes.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u nieuwe klant? Of bestaande klant en heeft u gewoon verbinding via de telefoonlijn? 

Reputatie 3

Ben een bestaande klant, al jaren via Telfort, en heb nu idd een vdsl verbinding, maar daar gaat het niet om, wat mij stoort dat er totaal geen enkele comunicatie is over uitstel/vertraging en voor jan.... zit te wachten op een monteur die niet komt. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben. Glasvezel aanleggen bij bestaande klanten is iets wat KPN gewoon volgens eigen planning uitvoert en wat soms met niet zoveel haast. Immers, u heeft toch gewoon verbinding? Dus wat is het probleem? Zo is de redenatie denk ik. Er zelf achteraan bellen kan natuurlijk, maar je krijgt al snel allerlei loze beloftes. Medewerkers achter de telefoon hebben volgens mij vaak ook niet zo goed inzicht in wat er nog gebeuren moet. Een monteur om glasvezel aan te sluiten die niet komt lees ik hier op het forum met regelmaat. 

Reputatie 3

Niet goed gelezen zeker?

Â