Vraag

Installatie van een koperen kabel

  • 1 October 2020
  • 11 reacties
  • 232 keer bekeken

Wanneer ga je bij mij thuis koperen kabel installeren?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Aleksander Westphal , kun je iets duidelijker zijn met je vraag?

Bedoel je misschien glasvezel?

 

JanD. Ik bestelde een internetpakket en prima wifi bij KPN.  Er is geen internetverbinding op mijn adres.  Mensen van KPN vertelden me dat ze bij mij thuis een koperen kabel zouden graven en installeren.  De modem en super wifi die ik heb besteld staat al in Post Nl en komt binnenkort aan en KPN is nog niet begonnen met werken.  Vandaar mijn vraag aan KPN: wanneer ga je beginnen?

 

Reputatie 7
Badge +24

Daarvan is KPN afhankelijk van een onderaannemer die het grondwerk doet. KPN komt zelf niet graven.

Nick83 Bedankt voor deze informatie

Heeft u wel een bevestiging ontvangen of iets waarin een indicatie staat vermeld?

Jeroen Ruiter Ik heb niets ontvangen, er was alleen een telefoontje

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Aleksander Westphal. Dat is een goede vraag die je hier stelt. Snap heel goed dat je graag wil weten wanneer de aansluiting in jouw woning gerealiseerd gaat worden. Ik wil dit natuurlijk graag voor je uitzoeken. Zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik voor je de informatie achterhalen.

Jeroen_dB

Hallo.  Ik heb het profiel voltooid, als je me helpt, zal ik je dankbaar zijn.  groeten

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het invullen van je profiel. Ik heb voor je een bericht gedaan naar onze orderafdeling om te achterhalen wanneer men jouw huisaansluiting in orde gaat maken. Ik verwacht dat je in de loop van deze week meer informatie krijgt.

Jeroen_dB

Bedankt en wacht op informatie

Hallo.  Morgen gaan er 2 maanden voorbij als ik internet bij KPN bestelde.  Tot nu toe heb je me een router en 2 super wifi punten gestuurd, dan een kleine modem en een 50 GB kaart om te wachten. 2 maanden lang kon je een paar meter niet graven, enige tijd geleden belde iemand van KPN me en zei dat hij zou bellen  eenmaal met details op 20 oktober. Tot vandaag heeft niemand gebeld en u neemt de telefoon niet op op de hotline.  Als KPN failliet is gegaan, vraag ik om informatie over deze kwestie, en zo niet, ga dan aan het werk, verdomme, want mijn geduld raakt op

 

Admin: bericht samengevoegd met lopend topic