Beantwoord

Installatiekosten bij wijziging abonnement

  • 31 January 2020
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Heb nu KPN PLUS tot 13 februari as a 62.50 pm.heb nu afgesloten KPN Thuis hussel per die datum a 47.50 pm.

Maar waarom 25 euro installatie kosten terwijl alles ook het modem al geïnstalleerd is ? 

Dank voor je antwoord 

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 February 2020, 12:38

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Hoe heb je dat abonnement afgesloten? Via de site of via mijnkpn? Ik denk via de site alsof je een nieuw klant bent. klopt dat?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DickRotterdam. Welkom op het KPN Forum! Wat bedoel je precies met KPN Plus. Zover ik weet hebben wij geen abonnementsvorm met deze naam. Verder zie ik dat Joep1965 een aantal dagen geleden een aantal goede vragen heeft gesteld en dat je hier nog niet op hebt gereageerd. Zou je dit alsnog willen doen? Laat je ook gelijk even jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!

Joep 1965 ja ik heb het via mijn KPN afgesloten maar dat kan toch gecorrigeerd worden is ik ze bel ?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DickRotterdam. Welkom op het KPN Forum! Wat bedoel je precies met KPN Plus. Zover ik weet hebben wij geen abonnementsvorm met deze naam. Verder zie ik dat Joep1965 een aantal dagen geleden een aantal goede vragen heeft gesteld en dat je hier nog niet op hebt gereageerd. Zou je dit alsnog willen doen? Laat je ook gelijk even jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!

@DickRotterdam Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan weet je mij te vinden.

Reageer