Beantwoord

Installatiepakket niet ontvangen.

  • 15 November 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste KPN,

 

Op 3 november heb ik een Hussel Internet abonnement afgesloten bij KPN. In de aanmeldingsprocedure heb ik aangeven om het installatiepakket op 13 november te laten bezorgen. Echter is er op deze dag geen koerier van Post-NL langs geweest om het pakketje te leveren, noch is er een Post-NL briefje door m’n brievenbus gestopt met daarop vermeld een Post-NL ophaallocatie. 

 

Dus dan wil ik via deze weg, jullie te vragen om het pakketje te traceren bij Post-NL. Helaas beschik ik niet over een klantnummer, echter heb ik wel beschikking over een bestelnummer. Dit nummer heb ik vermeld als klantnummer in mijn profiel.

 

Alvast bedankt voor het uitzoeken!

🐼

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 November 2020, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Dikkepandabeer 🐼 en welkom op het forum! Top dat je je gegevens meteen in je profiel hebt gezet. Ik zie dat de oplevering van de diensten uitgesteld is omdat de 13e ons niet ging lukken, dus de verbinding is nu gepland voor 19 november. Uiterlijk 3 werkdagen voor de oplevering ontvang je het installatiepakket, dus dat houdt in dat je hem uiterlijk morgen binnen moet hebben. 

Ik begin alvast met duimen. Hopelijk gaat morgen alles op rolletjes. 

 

Hi Sanne,

Bedankt voor je reactie! Helaas is het installatie pakket vandaag 16/11 ook niet geleverd door PostNL. Het begint wel erg lang te duren😥.

Zou je misschien naar PostNL willen communiceren waarom het pakket tot tweemaal toe niet is afgeleverd?

Alvast bedankt!

🐼

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dikkepandabeer,

Ik stuur je even een privébericht met de track&trace link voor je pakket!

Reputatie 7
Badge +20

Valt me overigens op dat de huisnummertoevoeging niet helemaal correct wordt weergegeven, komt dat vaker voor met post/pakketjes en komt het dan wel goed?

Reputatie 7
Badge +20

Is het goed gegaan met het pakketje @Dikkepandabeer?