Beantwoord

Installeer afspraak verzetten niet mogelijk

  • 26 May 2020
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik heb een installeer afspraak staan op 24 juni maar ben dan op vakantie nu wil ik deze verzetten maar dit lukt van geen kant zelfs een jaar verder kan je een afspraak maken hoe kan ik dit nu regelen ik heb ook naar KPN gebeld maar daar werd ik niet verder geholpen dus wat nu???

Groetjes Jan verheul

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 June 2020, 21:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Bilyturf, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het verplaatsen van een afspraak zou moeten kunnen, alleen kan hij niet naar voren geschoven worden. Maar een datum na 24 juni zou moeten kunnen.. Ik kijk graag even met je mee waarom dit nu niet lukt.. Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Daarnaast ben ik benieuwd welke datum en welk dagdeel dan wel zou schikken om te monteur over de vloer te krijgen :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@Bilyturf, ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik hier nog bij helpen of is het niet meer nodig?

Hoi Susan,

het mij toch gelukt om de afspraak te verzetten in ieder geval bedank voor je reactie

en als opmerking als je zelf de afspraak wil verzetten in de app van kpn is dit niet mogelijk.

groetjes Jan

 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn dat het alsnog gelukt is @Bilyturf! Heb je in de toekomst nog vragen, dan weet je ons te vinden!

Reageer