Beantwoord

Internet 200/200

  • 27 April 2019
  • 3 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Waarom kan je als je nieuw lid word en internet en tv pakt de optie 200/200 internet voor 5 euro aanzetten. En voor vaste klanten gaat dit niet en die moeten de volle mep betalen vind dat maar raar en oneerlijk.
icon

Beste antwoord door michael0072 29 April 2019, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @michael0072 . Ik snap dat dit een beetje wrang is. Het zal zijn om nieuwe klanten over de streep te trekken. Ik kan daar weinig aan veranderen, ben ik bang.
Reputatie 3
Badge +4
Hoi erwin, jij kunt er mischien niks aan doen. Maar wil kpn wel dat we nog lid blijven. Ben zeker tevreden over bv de reacties van kpn op het forum of de klantenservice maar vind de verschillen met Ziggo wel groot worden. Heb je glasvezel en blijft de snelheid standaard gewoon 100mb vind dit triest.
En dan word er voor nieuwe klanten ook nog extra korting aangeboden op de snelheid 200mb en voor vaste klanten gaat het niet.

Kpn internet en tv Ziggo compleet

65 zenders vs 80 zenders
100 mb internet vs 250 mb internet
----- vs movies en series
----- vs Ziggo sport
61,50 vs 64,50

En dan nog de zenders die gaan verdwijnen.
Voor 3 euro meer is het verschil wel groot vind ik zelf.
Ik zit er toch steeds meer aan te denken om naar Ziggo terug te gaan.
Ik hoop dat je bij ons blijft maar kan me goed voorstellen dat je om je heen kijkt. Ik hoop dat de stabiliteit van het glasvezelnetwerk je bij ons kan houden.