Beantwoord

internet

  • 22 August 2020
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Mijn Videoland en andere zelf gedownloaden apps doen het niet meer, er staat dan wifinetwerk heeft geen internet toegang.

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 August 2020, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Lisanna1994 op wat voor apparaat probeer je Videoland te kijken en welke foutmeldingen krijg je dan?

 

Op mijn televisie van Sharp, hij geeft aan wifinetwerk heeft geen toegang tot internet verbinding .

Hallo @Lisanna1994 , proberen opnieuw verbinding te maken via wifi of de tv met een netwerkkabel aansluiten.

Daarvoor kun je de bestaande kabel gebruiken die nu in de tv-decoder zit.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Lisanna1994 Welkom op het forum. Wat irritant dat je apps niet meer werken, ik begrijp dat ze eerder wel gewerkt hebben. Hebben je andere apparaten wel gewoon een wifi verbinding en is er wellicht een update beschikbaar voor je tv? Anders zou je inderdaad de oplossing van @JanD eens kunnen proberen om te kijken of de tv dan wel weer internetverbinding krijgt. 

Reputatie 7
Badge +15

@Lisanna1994 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!