Beantwoord

Internet abonnement opgezegd, maar krijg geen reactie

  • 25 June 2022
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Op 7 april heb ik mijn internet abonnement opgezegd in verband met een verhuizing naar een andere woning. Bij mijn nieuwe woning wordt het internet geregeld door de verhuurder, dus vandaar dat ik mijn abonnement niet kon meenemen. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met de klantenservice en daar werd mij verteld dat ik een kopie van mijn huurovereenkomst moest versturen naar opzeggen@kpn.com, zodat ik geen afkoopsom hoefde te betalen. Ik heb ondertussen al vijf keer gemaild naar dit mailadres en nooit een reactie ontvangen. Daarnaast heb ik ook nog twee keer contact opgenomen met de klantenservice, maar de medewerkers geven aan dat ik moet blijven mailen en lijken zelf niet zo goed te weten wat ze met de situatie aanmoeten. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ondertussen blijf ik maar facturen ontvangen van een woning waar ik niet eens meer toegang toe heb.

icon

Beste antwoord door kevster 26 June 2022, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Geen bevestiging ontvangen? Dan als de wiedeweerga opnieuw bellen.

Geen bevestiging ontvangen? Dan als de wiedeweerga opnieuw bellen.

Ik heb een bevestiging ontvangen dat het abonnement per eind augustus wordt stopgezet, terwijl ik bij het opzeggen heb aangegeven dat ik in mei weg ben uit mijn oude woning en ook mijn huurovereenkomst ter bewijs heb verstuurd. Een medewerker gaf telefonisch aan dat KPN het erg druk heeft momenteel en dat ik het geld van de laatste maanden van mijn abonnement met terugwerkende kracht zou terugkrijgen, maar ik heb hier niet al te veel vertrouwen in, aangezien ik hier geen bevestiging van heb ontvangen. Wanneer ik opnieuw bel dan hebben de medewerkers moeite met mijn vraag beantwoorden en krijg ik het gevoel dat ze me proberen af te wimpelen door te zeggen dat KPN het druk heeft en ik snel reactie zal ontvangen. Ik probeer er telefonisch alles aan te doen om het opgelost te krijgen, maar het lukt mij echt niet.

Reputatie 7
Badge +7

Als ik nu een inschatting maak dan gaat het zo als in eerste instantie,  eind augustus.  De gemiddelde klantenservicemedewerker kan je daar ook niet mee helpen. Bel nogmaals, maar dan met de afdeling opzeggingen, als het daar niet lukt dan zou ik een klacht indienen. Succes.Â