Beantwoord

Internet buitengebied

  • 15 February 2020
  • 12 reacties
  • 225 keer bekeken

Goedendag allemaal,

 

Ik had eens een vraag, Wij zitten hier midden in de polder zonder telefoon aansluiting.

We hebben alleen maar gas,water en licht

Nu is hebben we een schotel voor internet een (straalverbinding)maar die gaat er mee stoppen

is er bij KPN een internet verbinding met 4g zonder dat je hem aan hoef te sluiten op een telefoonkabel ? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 February 2020, 15:22

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mello 

Je kunt tegenwoordig mobiel internet afsluiten met onbeperkte data. 

 

Oke ook bij KPN ?

Bedankt voor je reactie 

 

Gr.mello

Reputatie 7
Badge +28

Ja, ook bij KPN kun je mobiel onbeperkt internet afsluiten 

Kijk maar eens op : https://www.kpn.com/hussel.htm

Wil je Unlimited Data bestellen? Kies dan voor een nieuw Sim Only abonnement of mobiel abonnement met telefoon. Of verleng je huidige KPN Mobiel abonnement.

https://www.kpn.com/mobiel-shop/unlimited-data.htm

 

Dit abonnement is écht onbeperkt met mifi-router:
https://www.t-mobile.nl/4g-voor-thuis

Bij KPN is 4G-buitengebied niet af te nemen zonder fysieke DSL aansluiting. Al is die maar 1 Mb/s….

En bij Hussel onbeperkt heb je een daglimiet van 5 GB. Daarboven moet je steeds gratis bundels van 1 GB bijnemen. Maar je zal maar net gamen of tv kijken en die 5 is op….

Reputatie 7
Badge +24

Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat mobiel onbeperkt data abonnement alleen mogenlijk is als je ook een internet thuis abonnement hebt lopen. Maar ik kan het verkeerd hebben? :thinking:

Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat mobiel onbeperkt data abonnement alleen mogenlijk is als je ook een internet thuis abonnement hebt lopen. Maar ik kan het verkeerd hebben? :thinking:

@Nick83 

Klopt, dat WAS inderdaad het geval. Maar sinds ik meen 1 december is het ook zonder vast internet af te nemen. Zie dit bericht van 4 dec. '20 op Tweakers.

Reputatie 7
Badge +24

Ok.

bedankt allemaal ik heb gevonden wat ik zocht.

 

Groetjes Mello

Reputatie 7
Badge +17

@Mello Welkom op ons Forum! Ik zie dat onze community je al heeft voorzien van het juiste antwoord. 
Kan ik in deze nog iets voor je betekenen? 

Ja dat zou kunnen. Het is nog steeds niet geregeld. Ze zouden nog contact opnemen, maar nog niks gehoord.

Ze hebben mijn aanvraag geannuleerd. Om dat ik toch een kabel nodig heb. En die heb ik niet alleen maar gas,water en licht.

Zakelijk zijden ze dat, dat geen probleem zou wezen. 

Dus ik wacht nog op een belletje 

 

Met vriendelijke groet

Mels van de Meeberg 

Reputatie 7
Badge +17

Aah oké. Even voor de goede orde. Begrijp ik goed dat iemand van onze klantenservice je terug zou bellen om een onbeperkt abonnement met je af te sluiten?
Ziet jou thuissituatie er als volgt uit: Je hebt en wilt geen vaste internetaansluiting thuis. Je wilt een Mifi router waar een onbeperkt data simkaartje in kan, zodat je kunt internetten thuis?
Dan zou je dus een onbeperkt internetabonnement moeten afsluiten inderdaad en een Mifi router kopen. 

Let op: Onbeperkt internet betekent bij ons, 5GB per dag, hierna dien je per sms steeds 1GB op te waarderen. Als je veel op internet zit is dit verre van ideaal.  Als je dit wel wenst te krijgen, dan adviseer in een duo-sim (gratis) aan te vragen bij ons, want anders moet je steeds de sim uit de router halen om 1GB op te waarderen. 

Wat is de reden dat je geen aansluiting wilt/kunt hebben thuis? Had je al geïnformeerd bij mijnaansluiting.nl

 

Ik wijs niet graag naar een ander bedrijf, maar bij T-mobile is “4G voor Thuis” af te nemen zonder vaste aansluiting én heb je onbeperkt gebruik.

T-mobile - 4G voor Thuis.

Reageer