Beantwoord

Internet contract

  • 26 August 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Gisteren 25/08/2020 tijdens telefonisch contact met een KPN medewerker een 1 jarig contract afgesloten voor TV en Internet. De KPN medewerker vertelde ons dat KPN bij ons nieuwe huis (...) enkel zeer traag internet kon leveren (10MB) en dat er geen alternatief was. We hebben daarom toch akkoord gegeven op het contract.

Vandaag waren wij echter in onze nieuwe buurt en wat bleek,...de huizen om ons heen hebben glasvesel??? Hoe kan het dat KPN niet over deze informatie beschikt en hoe kunnen wij ook glasvezel krijgen op boven vermeld adres?

 

Met vriendelijke groet,

 

Jean-Paul Engels

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart_ 1 September 2020, 10:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JPEngels Welkom hier en goed dat je dit aankaart. Ik heb je adresgegevens even verplaatst naar het privégedeelte, zodat niet iedereen ze ziet staan. Ik heb uiteraard ook even gekeken hoe het nu zit met de snelheid die leverbaar is op je adres en daar komt precies hetzelfde uit als je met de collega hebt besproken. Er is ongeveer 10MB leverbaar. Ik zie niet dat er op jouw adres glasvezel leverbaar is via ons. Wellicht wel via een andere provider, maar dat kan ik niet beoordelen.

Ons glasvezelnetwerk wordt uitgerold via de netwerkbeheerder KPN, waarover provider KPN de diensten levert. Het gaat dus eigenlijk om twee verschillende takken en als je meer informatie wilt hebben over ons glasvezelnetwerk zou je eens navraag kunnen doen bij KPN Netwerk. Wat ik ondertussen wel zie is dat we wel Sneller Internet Buitengebied op je adres kunnen leveren. Dat zou je in elk geval iets meer snelheid geven. Als je daar interesse in hebt, dan kun je dat via de klantenservice in orde laten maken.

Bart, bedankt voor de terugkoppeling. We hebben inmiddels via Caiway een contract afgesloten met 250mb up/down load voor 61 euro per maand. 

Groet,

 

Jean-Paul

Reageer