Beantwoord

Internet dubbel

  • 27 July 2020
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

hallo.

Bij jullie heb ik binnenkort tv, telefoon en internet.

Nu heb ik nog een andere provider voor m'n internet waar ik een contract mee heb, wat ik niet wist, voor nog 10 maanden.

Ik zou dus dubbel gaan betalen.

Nu is mijn vraag of het toch niet voordeliger is als ik het internet niet neem bij jullie en na die 10 maanden wel.

Ik zou graag hier met iemand over willen spreken.

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 July 2020, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan niet. Zonder internet van KPN heb je ook geen tv en telefoon. Dat werk alleen over het netwerk van KPN zelf.

Hallo @SimmyNaly2000 , loopt je huidige internet ook via een telefoonlijn of via de kabel?

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @SimmyNaly2000, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Twee providers naast elkaar is niet de bedoeling, en dat gaat je ook veel geld kosten. Wat ik zou doen is proberen zoveel mogelijk bij één provider af te nemen. Zoals hierboven aangegeven wordt kan je bij ons geen televisie afnemen zonder internet, behalve als je kiest voor Digitenne. Daarnaast leveren we onze telefoonnummers over VOIP, dus daar is ook internet voor nodig.

Wat ik zou aanraden is om die 10 maanden nog uit te zitten bij je huidige provider, de bestelling bij KPN (binnen 14 dagen!) te annuleren en over 10 maanden weer kijken of een overstap voor jou gunstig is of niet. Annuleren kan via 0800-0402 of onze chatfunctie.

Reputatie 7
Badge +21

@SimmyNaly2000 ik heb geen reactie meer gehad. Heb je het inmiddels kunnen regelen of uitzoeken? Mochten wij hier nog iets in kunnen betekenen voor je, of heb je nog vragen? Dan weet je ons te vinden!