Beantwoord

Internet en televisie is traag

  • 28 January 2021
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Beste mede werker van KPN,

Jullie bereikbaarheid voor de consument is bedroevend slecht. Dat ik hier op een forum mijn beklag moet doen is uit den boze.

Ons internet is verschrikkelijk traag. Tevens als  onze tv.

Vorig jaar is ons een nieuwe modem toegezegd. Nooit meer wat van jullie vernomen. 

Graag wil ik hier een oplossing voor. 

 

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 28 January 2021, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Badge +19

Je kan bellen, chatten, twitteren, facebooken en dit forum. Op het forum helpen klanten elkaar onder toeziend oog van een moderator. Bijna 100% van de problemen wordt hier opgelost. Als je wat meer info geeft dan kunnen we je verder helpen.