Beantwoord

Internet en tv aansluiten

  • 14 October 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Goedenmiddag,

 

Ik heb een week geleden internet en tv bij kpn besteld en die zouden ze morgen komen leveren. Echter, ik heb geen bevestiging van deze bestelling gekregen via mail noch telefoon. Zou u me verder kunnen helpen door duidelijkheid te verschaffen omtrent mijn bestelling en/of deze goed verwerkt is?

 

Met vriendelijke groet,

Peter

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 October 2020, 21:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @peter2201 , ik zou even met KPN bellen, 0800 0402, of chatten.

Want voor een nieuwe overeenkomst krijg je altijd alles per email opgestuurd (niks in spammap?)

Verder is de levertijd ook niet realistisch van 1 week, in de regekl duurt het 3 à 4 weken voordat je aangesloten wordt omdat je ook nog de wettelijke bedenktijd van 14 dagen hebt, eerder dan 14 dagen kunnen/mogen ze ook niet uitleveren en krijg je eerst ook nog een installatiepakket thuisgestuurd.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Peter, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Verder is de levertijd ook niet realistisch van 1 week, in de regekl duurt het 3 à 4 weken voordat je aangesloten wordt omdat je ook nog de wettelijke bedenktijd van 14 dagen hebt, eerder dan 14 dagen kunnen/mogen ze ook niet uitleveren en krijg je eerst ook nog een installatiepakket thuisgestuurd.

Dit is niet meer van toepassing. Sinds een tijdje kunnen we binnen 1 week leveren, als de woning verder volledig is aangesloten/opgeleverd. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

@peter2201, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.