Beantwoord

Internet en tv aanvragen voor nieuwe woning

  • 22 July 2020
  • 7 reacties
  • 390 keer bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen en krijg 1 Augustus de sleutel. Ik heb nog geen abonnement voor tv en internet bij KPN, maar zou dit graag willen voor mijn nieuwe huis. Nu wil ik dit het liefst zo snel mogelijk regelen, zodat alles werkt wanneer ik ingetrokken ben (dit is niet al op 1 augustus, ik weet dat het langer duurt voordat het internet is aangesloten). Ik begrijp dat ik het modem en het tv kastje via pakketpost toegestuurd krijg, maar ik kan deze natuurlijk pas aannemen na 1 Augustus. Is het mogelijk om dit aan te geven bij het afsluiten van het abonnement?

Bijvoorbeeld, bij het afsluiten van een energie abonnement kan je de sleutel overdracht aangeven zodat je vóór die datum niets ontvangt via post maar het logistieke deel al wel wordt geregeld. Is dit ook mogelijk bij een KPN internet en televisie abonnement?
 

Ik kan dit niet op de website vinden en telefonisch werd mijn vraag niet begrepen.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 July 2020, 19:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

1 augustus? Dit jaar nog? 2020? Over 10 dagen? Nou ... hou er maar vast rekening mee dat het misschien een paar dagen later word...

Het is geen probleem dat het later word, ik weet dat het drie weken kan duren. Daarom wil ik het proces alvast starten. Het is mij echter niet duidelijk hoe dit werkt.
 

De medewerker aan de telefoon vertelde dat ik maandag al dingen zou ontvangen en dat deze later pas aangesloten kunnen worden, maar dat kan natuurlijk niet… Ik probeerde dit uit te leggen, maar dat werd niet begrepen.

Reputatie 7
Badge +24

De medewerker aan de telefoon vertelde dat ik maandag al dingen zou ontvangen en dat deze later pas aangesloten kunnen worden, maar dat kan natuurlijk niet… 

Waarom niet?

De medewerker aan de telefoon vertelde dat ik maandag al dingen zou ontvangen en dat deze later pas aangesloten kunnen worden, maar dat kan natuurlijk niet… 

Waarom niet?

Omdat ik 1 augustus de sleutel pas krijg. Ik kan geen pakketjes aannemen op een huis waar ik nog niet woon...

Reputatie 7
Badge +24

Aha. Klopt. Maar dat is een algemeen probleem. Dat heeft u niet alleen, dat komt hier op het forum wel meer voorbij 😁 

Volgens mij: als de pakketbezorger na 2 pogingen het pakket niet af heeft kunnen leveren, dan kunt u het ophalen bij een PostNL punt in de buurt 🤔 maar ik weet het niet zeker.

Reputatie 6
Badge +8

Indien het installatie pakket nog niet is verstuurd kan een medewerker een alternatief adres voor de verzending opgeven. Als de bestelling al is geplaatst kan een webcare medewerker je hier vast wel mee helpen. 

Reputatie 7

Hoi JelleChristina, welkom op het forum! Ik kan hier kort over zijn: dit is geen probleem. Zoals gjtm al aangeeft: we kunnen een alternatief afleveradres opgeven. Dit kan al bij het bestellen zelf, als je dat nog niet gedaan hebt.

En als je dat al wel gedaan hebt, maar het pakket is nog niet verzonden, dan fix ik dit voor je :) Vul dan je forumprofiel in met in de postcode & huisnummer velden het adres waarop je besteld hebt. En dan bij ‘Persoonlijke opmerking’ het adres waar je het pakket wilt ontvangen.