Vraag

Internet en TV abonnement afsluiten maar telefonisch gaat dat mis

  • 25 July 2022
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Wilde graag bij KPN, naast een aantal mobile abonnementen, ook Internet en TV.

Had 1 vraag daarover. 13 minuten in de wacht, om daarna een bandje te horen “mijnheer (onverstaanbaar)… kan uw vraag niet beantwoorden". piep piep piep

Ik blijf wel bij Ziggo

Wat een slechte klantenservice heeft KPN.

En trouwens ook een zeer "vage” offerte voor een Internet en TV abonnement.

En daar ging de vraag over…….


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dat was het? Je kreeg na 1x bellen geen contact, dus dan hoeft het gelijk allemaal niet meer? 

 

Die vraag over de offerte kan hier ook wel beantwoordt worden, door een moderator. 

Als je je profiel zoveel mogelijk hebt ingevuld met relevante info, kijkt een moderator ernaar als hij/zij toe is aan dit topic. Kan trouwens wel langer dan 13 minuten duren.

Sorry Dennis. Meen je dit nu echt?

Niet gelezen dat er na 13 minuten een onduidelijk bandje werd afgespeeld??

Bij Ziggo hoef je op dit moment, vroeger wel geef ik toe, geen 13 minuten te wachten en daarna weer te moeten bellen om weer 13 minuten in de wacht te staan.

Ik snap dat je als medewerker van KPN je werkgever verdedigd, maar dit was van KPN echt een slechte beurt.

Reputatie 7
Badge +10

Kan een keer gebeuren. Op een ander moment word er binnen 1 minuut opgenomen, en iemand anders staat 13 minuten bij Ziggo in de wacht. Zo gaat dat nou eenmaal. Ik beweer niet dat alles altijd vlekkeloos loopt bij KPN. Maar dat is bij iedere provider precies zo. Betekend niet dat automatisch de gehele service van KPN nul komma nul is, na 1 keer bellen. Dat zou wat wezen. Soms heb je pech, is het druk, sta je even in de wacht. En storingen heeft iedere provider.

Oh en Ziggo is een hoop klanten kwijt, KPN heeft er heel veel bij. Hoeveelheid klantenservicepersoneel tov telefoontjes..

Reputatie 1

de folders die marketing afdelingen maken zijn niet altijd op ieder adres mogenlijk.

de postcode check is een redelijke tool die aan geeft wat er beschikbaar is op een adres.

verder moet je zelf even kijken met welke abo's (mobiel) je in aanmerking komt voor (hussel) korting.

 

ook loont het de moeite om te kijken wat er in de regio het meest stabiel is. sommige regios heben brak glaz/koper/coach netwerk en dan haal je de max speed aleen om 4 uur snachts als iedereen slaapt.. heb je veel upload honger omdat video vergaderen in full hd best wel wat data in de upstream nodig heeft.

dan scoor je op glasvezel het beste en met upload is met name ziggo erg traag.

 

je internet gaat 24x7 door en je betalingen daarvoor komen maandelijks terug.

als je niet het gedult heb om een kwartier in de wacht te staan kijk dan of het later rustiger is.

 

mijn evaringen toen ziggo hier nog onder de naam UPC werkte dat je algouw een half uur in de wacht kon zitten. en daarna ook meestal niet een bevredigent resultaat berijkte na de verplichte modem en systeem resets omdat in hun ogen ales aan de harware thuis moest liggen… maar  veel plezier bij ziggo als je daar blijft.

Badge +19

We weten inmiddels allemaal dat er een enorme krapte is op de arbeidsmarkt.  Wen er maar aan want dit veranderd de komende tijd echt niet.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Karin01, welkom hier. 

Allereerst, ontzettend sorry om te horen dat je eerste ervaring met ons niet naar wens was. Het kan inderdaad gebeuren dat het wat langer duur. 

Lang verhaal kort, kan ik alsnog iets voor je betekenen? We zien je uiteraard niet als klant bij een concurrent. 😉

Laat het me weten, ik help graag.