Beantwoord

Internet en tv haperen

  • 31 January 2020
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Hoi allen, ik ben nu al een uur aan het chatten met kpn om mijn netwerk  dat een week geleden is geinstalleerd, goed te laten functioneren. Mét wifiversterkers van kpn valt de verbinding toch steeds weg en tvontvangst hapert ook. Bellen met kpn is niet mogelijk, behalve 08000402, waar je weer omgeleid wordt naar de site. Heeft iemand een ander tel.nr.?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 February 2020, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Djiwan, welkom op het forum hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Is het inmiddels gelukt om iemand te spreken te krijgen en naar een oplossing toe te werken?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Dag Maja, gelukkig werken er ook nog callcenter medewerkers (Esra) die mee denken. Ze plande een monteur: nieuwe moden, nog een versterker een nieuw DVS adapter... 30 euro armer, maar nu al een paar dagen geen makke meer...  dank voor je interesse... grts

Reputatie 7
Badge +20

Ah, super dat er een monteur aan is gestuurd die alles bij jou thuis weer helemaal goed werkend heeft gekregen :smiley: Met die nieuwe apparatuur kan je vast weer een poosje vooruit :blush: Graag gedaan en bedankt voor de update!