Beantwoord

Internet en tv vallen meerdere keren per dag weg

  • 12 March 2022
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Het ging lang goed, maar de problemen zijn nu weer erger terug dan ooit; mijn internet en tv vallen meerdere keren per dag weg. Een reset van de Xperiabox 12 of het NT modem helpt, maar de problemen blijven.

Ik heb niets gewijzigd in mijn thuisnetwerk, en eht ging een paar maanden goed. En opeens is de ellende weer terug.

 

Dit kan toch bijna niet aan mijn eigen netwerk liggen? @Kpn@Maja_ kunnen jullie eens kijken of jullie nog afwijkende zaken kunnen zien?

icon

Beste antwoord door BdoubleU 15 March 2022, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @BdoubleU. Wat vervelend dat het probleem weer terug is. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten en mijn systeem geeft aan dat er vandaag geen verbrekende verbindingen zijn geconstateerd. Je geeft zelf aan dat dit meerdere keren per dag gebeurd. Klopt het dat jouw verbinding vandaag nog niet is weggevallen? Wellicht heb je sommige stappen al uitgevoerd maar wil je de stappen op onze Servicepagina eens doorlopen?

Hoi @Vikash , dank voor je reactie. Klopt dat er vandaag en gisteren nog geen onderbreking len geweest zijn. Al viel het net - ongeveer 5 minuten geleden- wel heel even weg. Wellicht omdat jij aan het meten was?

 

het lijkt erop dat een bedrade sonos speaker de boosdoener is. Toen ik utp kabel in de switch stak, viel alles direct uit.  Sinds sonos op wifi draait gaat het goed. 
 

dus op die ene korte storing van zojuist na lijkt het goed te gaan. 

Reputatie 7
Badge +21

Het zou heel goed kunnen dat de verbinding door mijn meting heel even weg was. Goed om te lezen dat je het probleem inmiddels hebt gevonden. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!