Vraag

Internet en TV vallen vaak weg de laatste weken

  • 18 April 2024
  • 12 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Op vrijdag 5 april begon het: een storing in het postcodegebied 3328KC, waardoor ik thuis geen internet en TV had. Duurde niet lang, maar ik moest daarna het modem wel uit en aan zetten. Dat gebeurde vervolgens weer op 10 april, op 15 april en gisteren opnieuw, 17 april. Dus in twee weken tijd vier keer een storing en telkens moest ik na enige tijd het modem weer uit en aanzetten. Is er iets aan de hand? Bij alle keren kreeg ik overigens telkens een SMS van KPN dat er iets aan de hand was en dat het op een gegeven moment weer opgelost was. 


12 reacties

Hoi @Arie Nouwen . Dat is best wel vaak.

Krijg je SMS’jes die aangeven dat er onderhoud was? Of dat er een storing op je lijn geconstateerd is?

Heb je trouwens glasvezel of koper?

Reputatie 1
Badge

Ik krijg per SMS melding dat er een storing is in mijn postcodegebied. Ik heb glasvezel.

Reputatie 1
Badge

Voorbeeld van zo'n SMS: Beste klant, door een storing in postcodegebied 3328KC kan je misschien niet of minder goed internetten, tv-kijken of bellen. Sorry hiervoor! Wij werken hard aan een oplossing. Kijk op kpn.com/storing-thuis voor verwachte oplostijden. Groet, KPN

Reputatie 1
Badge

Vandaag weer twee keer. Dus nu al zes keer in twee weken. Eh… ik weet niet of dit zich alleen voordoet in het postcodegebied 3328 KC, maar ik vind het eerlijk gezegd wel welletjes. Wat is er nou aan de hand? Kan iemand van KPN dit uitleggen? Anders moet ik maar iets anders gaan zoeken wat wel betrouwbaar is. 

Reputatie 1
Badge

En zojuist nummer zeven (!), weer een storing. Ik ga serieus overwegen mijn abonnement bij KPN op te zeggen. 😤

Ik denk dat de makkelijkste oplossing is om het nummer waarmee je ge-SMS'd wordt, te blokkeren op je telefoon, @Arie Nouwen .

https://www.kpn.com/service/ugs/nummer-blokkeren

Reputatie 1
Badge

Nee, dat is niet de juiste oplossing, want de SMS klopt, internet en TV vallen daadwerkelijk uit door een storing. Het zijn geen loze meldingen. Er moet iets gebeuren aan die storingen, niet aan de stroom (terechte) SMS'jes. 

 

Gr. Arie

Reputatie 6
Badge +5

Nee, dat is niet de juiste oplossing, want de SMS klopt, internet en TV vallen daadwerkelijk uit door een storing. Het zijn geen loze meldingen. Er moet iets gebeuren aan die storingen, niet aan de stroom (terechte) SMS'jes. 

 

Gr. Arie

waarschijnelijk gebeurt er genoeg sommige storingen zijn hardnekkig

Nee, dat is niet de juiste oplossing, want de SMS klopt, internet en TV vallen daadwerkelijk uit door een storing. Het zijn geen loze meldingen. Er moet iets gebeuren aan die storingen, niet aan de stroom (terechte) SMS'jes. 

 

Gr. Arie

Aah, ik heb het niet helemaal goed begrepen. Ik dacht dat de SMS'jes maar door bleven gaan terwijl er geen storing meer was.

Kun je je postcode en huisnummer in je profiel zetten? Dan kan ik misschien achterhalen wat er daar nou precies aan de hand is. (geef me hier even een update als je je profiel hebt aangevuld)

Reputatie 1
Badge

Hallo Erwin, postcode en huisnummer staan in mijn profiel,

Gr. Arie

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Haal s.v.p. per omgaande je adresgegevens weg @Arie Nouwen en zet ze in hety privedeel van je profiel.

 

Reputatie 1
Badge

OK dank je! Had er even geen erg in.

Reageer