Sinds 3 januari 2020 klant bij kpn de monteur was nog geen 2 uur weg en de ellende begon al geen geluid vast lopend beeld via de app ook een tv van een week oud dus moest geen probleem zijn. Maar goed kabel aangelegd ontvanger en tussen en het werkte.
Vrijdag begon de ellende weer geen internet geen tv alles resetten stekkers er uit hele stappen plan niks helpt.Â
Â
Nu werkt die zo 2 a 3 uurtjes en begint de ellende weer van voor af aan inmiddels 4 keer contact gehad met klanten sirvice maar die zeggen moet een monteur bij aankomende maandag morgen dus word me een extra data bundel beloofd nooit gekregen zou zaterdag al klaar. Moeten zijn tot nu toe nog steeds niks
Â
Ik vind de service en zeer belachelijk een nieuwe klant en dan word je afgescheept met je zit dan maar 3 dagen zonder tv en internet en vervolgens wel de rekening krijgen a 80 euro na gesprek met klanten sirvice waarschijnlijk is dit modem gewoon niet goed een v10 maar goed als het door de monteur niet opgelost word zeg ik per direct men abbo weer op en ga weer terug naar ziggo
Â
KPN slechte sirviceÂ
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel