Beantwoord

Internet en tv werkt steeds niet

  • 5 January 2020
  • 23 reacties
  • 172 keer bekeken

Sinds 3 januari 2020 klant bij kpn de monteur was nog geen 2 uur weg en de ellende begon al geen geluid vast lopend beeld via de app ook een tv van een week oud dus moest geen probleem zijn. Maar goed kabel aangelegd ontvanger en tussen en het werkte.

Vrijdag begon de ellende weer geen internet geen tv alles resetten stekkers er uit hele stappen plan niks helpt. 

 

Nu werkt die zo 2 a 3 uurtjes en begint de ellende weer van voor af aan inmiddels 4 keer contact gehad met klanten sirvice maar die zeggen moet een monteur bij aankomende maandag morgen dus word me een extra data bundel beloofd nooit gekregen zou zaterdag al klaar. Moeten zijn tot nu toe nog steeds niks

 

Ik vind de service en zeer belachelijk een nieuwe klant en dan word je afgescheept met je zit dan maar 3 dagen zonder tv en internet en vervolgens wel de rekening krijgen a 80 euro na gesprek met klanten sirvice waarschijnlijk is dit modem gewoon niet goed een v10 maar goed als het door de monteur niet opgelost word zeg ik per direct men abbo weer op en ga weer terug naar ziggo

 

KPN slechte sirvice 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 January 2020, 12:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Badge +19

Dat is geen best begin maar het is weekend en vakantietijd. Dan duurt het allemaal wat langer natuurlijk. Het is me niet helemaal duidelijk wat het probleem is. Heb je helemaal geen internet? Of alleen geen tv? Blijft de ontvanger bekabeld wel werken? Zijn er draadloze verbindingsets?

Alles bekabeld na dat de kpn app niet werkte modem valt steeds weg geen sirvice geen internet waar door de tv ook niet werkt geen losse ontvangers

Badge +19

U kunt nog proberen de experiabox te resetten. https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm Branden alle lampjes groen op de experiabox?

Badge +19

Kijk ook even hier.https://www.kpn.com/service/internet/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet

Alles al gedaan helpt allemaal niks helaas na een uurtje gooit die alles er weer uit denk dat die experiabox gewoon niet goed is

Badge +19

Daar lijkt het dan wel op. Gelukkig komt  de monteur morgenochtend als ik het goed heb gelezen. Laat even weten hoe het afgelopen is.

Ja klopt komt morgen ochtent maar had wel wat meer sirvice verwacht van kpn helemaal naar nieuwe klanten eerst halen ze je binnen en vervolgens is de sirvice 0 als het van af dag 1 slecht is maar goed hopen dat het morgen normaal werkt anders weer naar de concurrent ziggo

Badge +19

Maar wat had je dan verwacht qua service? 

Een  snellere oplossing en men beloofde data die heb ik niet heb gekregen stream nu gewoon via men telefoon hotspot maar goed dat declareer ik wel weer

Badge +19

Je meldt op vrijdag dat er problemen zijn dan is maandagochtend toch een snelle aktie lijkt mij. Het is immers weekend!! 

Vind het alles behalve snel tot op heden geen data bundel vanmorgen monteur geweest heeft wel geteld een uur gewerkt nu al 7 keer onder berekeningen en nu helemaal niks meer 

 

KPN is weer een klant armer morgen gaat alles retour en ga weer terug naar ziggo

 

Nooit weer kpn wat een ellende

Badge +19

Tsja waarschijnlijk zit er ergens een kabel niet goed of een kabelbreuk. Dat soort dingen gebeuren. 

Toch raar ze meten het door is het goed alles vervangen en nog problemen ben der wel klaar mee na 5 dagen niks haal morgen een ziggo pakket weer op en kpn gaat de deur uit zijn ook 0 mee werkend aan de telefoon 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ronald888888888, welkom! Wat een slecht begin bij KPN zeg :-(. Het klopt wat Joep zegt: als we vrijdag een probleem constateren, dan kan er maandag op z'n vroegst een monteur bij je komen. Dat is, omdat het weekend ertussen zit, het snelst mogelijk. Ik kan me echter ook levendig voorstellen dat je dit lang vindt duren als er een weekend tussen zit.

 

Daarnaast moet je inderdaad gewoon MB's krijgen als jou dit beloofd wordt. Je hebt een mobiel abonnement bij KPN? Wil je ons laten weten of alles nu inmiddels werkt en of we nog iets voor je kunnen doen? Als je nog hulp wenst, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Hoi

 

Inmiddels is er nu een monteur maar komt ook niet met ene oplossing ja 24 uurs meting en dan morgen weer komen ondertussen al 5 dagen drama dus weer geen oplossing

Heb een abbo bij telfort nog steeds geen data bundel vanochtent weer gebelt tot op heden nog niks

Ik ga men profiel verder aan vullen

Klant nummer kan ik nu niet bij de rest is ingevuld

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik zie inderdaad dat je geen mobiel abonnement bij KPN hebt. Wij kunnen op je Telfort nummer geen mobiel internet toevoegen, dus je bent helaas verkeerd geïnformeerd door mijn collega's, excuses hiervoor! Heb je wel voldoende data om de dagen tot de monteur de 13e komt, door te komen? We kunnen achteraf sowieso kijken naar een compensatie. Hopelijk gaat de monteur de 13e de boel voor je in orde maken en heb je dan geen last meer van een wegvallende verbinding.. Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Helaas is men data nu inmiddels bijna op

 

Van af dag 1 problemen tot vandaag aan toe dus hebben besloten over te stappen weer naar ziggo wat wel altijd goed werkte

 

Over verbruik data enz neem ik morgen contact over op om ook direct men abbo bij jullie stop te zetten

 

Was al wel geld van men rekening af gehaald maar dat heb ik terug geboekt ga tenslotte niet voor iets betalen wat niet goed werkt

Reputatie 7
Badge +30

Je kunt het abonnement inderdaad telefonisch stopzetten. Ik begrijp helemaal dat je dat wilt, ook al had ik het natuurlijk graag anders gezien.. Het storneren van de factuur is niet zo handig. We maken namelijk automatisch een creditering aan op het moment dat je je diensten opzegt en dat storten we dan weer terug. De factuur zoals je die nu hebt gekregen, zal wel betaald moeten worden. Als je hierover een herinnering krijgt, verzoek ik je om alsnog de factuur te voldoen, zodat je geen herinneringskosten krijgt. Ik snap ook dat je het daar niet mee eens bent, maar ik wil voorkomen dat je straks extra kosten maakt, terwijl je hoe dan ook het teveel betaalde bedrag aan abonnementskosten van ons terugkrijgt. 

Lijkt mij maar vreemd dat ik dan extra kosten opdraai voor een herinnering

 

Tenslotte heeft niks gewerkt en heb er geen gebruik van kunnen maken

 

Lijkt mij eerder dat ik geld toe krijg heb inmiddels al 8 gig verbruikt van men mobiele abonnement 

Reputatie 7
Badge +30

We kunnen het zeker hebben over een compensatie van eventueel gemaakte kosten op je mobiele telefoon. Hoeveel extra kosten heb je gemaakt? 

 

Ik wil met bovenstaande bericht alleen maar aangeven hoe het facturatieproces bij ons verloopt. Natuurlijk snap ik jouw gedachtegang ook, maar nogmaals: ik wil je behoeden voor eventuele extra kosten die niet gemaakt hoeven worden. 

Van mijn eigen abbo heb ik ongeveer 8 gig gebruikt zit je al snel aan 10 euro meer kosten en bij men vrouw der telefoon bijna het zelfde alleen die heeft vodafone

Reputatie 7
Badge +30

Hi @Ronald888888888, ik heb je een privébericht gestuurd over de extra kosten die gemaakt zijn :-).