Beantwoord

Internet lampje brandt niet

  • 23 December 2020
  • 11 reacties
  • 989 keer bekeken

Hallo

Na de verhuizing zou alles het de 15e weer doen helaas ....internet lampje brandt niet ..power wireless broadband en tv branden maar internet niet ..bij het opzoeken op internet vind ik dat mijn modem dus wel verbinding maakt met de centrale maar niet goed is ingelogt we hebben al zo vaak gebeld maar volgens de medewerkers staat er een ticket open en daarom doet hij het nog steeds niet na 5 dagen eraf dan komen  er weer drie dagen bij enz enz ben er zo flauw van wie kan helpen zodat we weer normaal tv en internet kunnen gebruiken  ..

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 December 2020, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Hallo @Helmaalzat, welkom bij ons op het forum. Op je nieuwe adres is de verbinding er nog niet dus, met een verhuizing heb je al genoeg aan je hoofd om dit er ook nog bij te krijgen. Ik wil voor je kijken wat we hierover kunnen zien, zou je daarvoor je forumprofiel volledig in kunnen vullen? Als je daarna een seintje geeft hieronder kunnen we meekijken.

Gedaan

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Er is een aantal dagen een ticket aangemaakt en doorgezet naar een achterliggende afdeling. Ik lees dat er een probleem was met een kruisdraad in de centrale en dat ze dit inmiddels hebben hersteld. Deze afdeling neemt nog contact met jou op, maar kan je inmiddels al gebruik maken van onze diensten?

Nee nog steeds niet 

Nee kan nog steeds niets zolang het internet lampje niet brand er staat al meer dan een week een ticket open terwijl idd het probleem is verholpen en ik kan niets zolang die ticket er nog op staat maar we zijn al een week bezig om te melden dat die ticket eraf moet ...en dat gebeurt maar steeds niet en daarom zijn we het zat .  Probleem voor de ticket was op 17 december al verholpen maar die ticket blijft maar staan

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je graag een oplossing wilt. En ik wil je hier heel graag bij helpen. Ik kan het ticket helaas niet sluiten. Ik kan enkel een toelichting op dit ticket maken. Dit heb ik opnieuw gedaan.

In de tussentijd wil ik je vragen om jouw modem een reset te geven. Ik kan niet zien of je dit al gedaan hebt, dus ik wil het graag (opnieuw) proberen. Door het modem een reset te geven, zet je de fabrieksinstellingen terug. Dit wil vaak helpen bij het oplossen van storingen. Vandaar dat ik dit toch even wil proberen. 

Helaas dat werkt ook niet dat doen we dagelijks

Reputatie 7
Badge +10

@Helmaalzat Jammer dat het resetten niet helpt. :disappointed_relieved:  Het is dan helaas echt even afwachten op het ticket dat moet worden opgepakt. Collega's hebben hier al toelichting op gegeven en gezegd dat er z.s.m. contact met jou opgenomen moet worden zodat er een monteur ingepland kan worden. Ik zie dat je gisteren nog contact hebt gehad en dat er een 100GB bundel op jouw mobiele telefoon is aangezet. Ik hoop dat je hier even mee vooruit kan. Hoewel ik begrijp dat dit een ontzettend vervelende situatie is, wil ik je wel fijne feestdagen wensen! :christmas_tree:

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Helmaalzat, ik zie dat het ticket inmiddels gesloten is en we dus opnieuw een storingsmonteur in kunnen plannen.
Als je wilt kan ik dat voor je doen maar je kunt dit ook via 0800-0402 doen als je dat liever hebt. Dan heb je iets meer keuze met wanneer de monteur langs kan komen.

Monteur is geweest ...en we hebben een nieuwe box gekregen v10 ipv de v8 probleem opgelost dachten we vandaag de hele dag al vanaf nacht wegvallende wifi...terwijl internet tekentje vol bereik aan geeft  maar je komt het internet niet op ..wifi aan uit aan uit en dan heb je weer poosje verbinding maar als je even niet gebruikt en wil even wat opzoeken weer geen wifi terwijl er wel vol bereik aangegeven wordt op je telefoon ..erg irritant

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de terugkoppeling, ik zie dat er nu zo een monteur langs komt. Laat ons vooral weten hoe het afloopt straks!