Nou ik heb dus nu precies hetzelfde probleem! Ik ben een nieuwe klant en nu al zeer ontevreden. Eerst 3 weken moeten wachten voordat het überhaupt geactiveerd kon worden. Afgelopen vrijdag zou het geactiveerd worden. 3x in de wachtrij gestaan a 15 min waarbij ik 2 keer na 10 min werd verbroken. Daarna werd ik zelfs tijdens het gesprek verbroken. Vervolgens iemand aan de lijn gehad en die vertelde mij dat dan de aardeparen niet goed waren aangesloten maar konden geen monteur sturen alleen een telefonisch consult. Daarvoor moest ook een vrije middag pakken. Deze monteur wist mij precies te vertellen wat ook zelf al dar weekend had gevonden via Google...NIKS dus. Hij zou kpn bellen en die nemen over 2 dagen pas weer contact met mij op om te kijken wanneer een monteur langs kan komen ...hoezo over 2 dagen pas een afspraak maken ..vooor wanneer??.. Ik bel dus aansluitend zelf met kpn om te kijken of we al een afspraak kunnen maken en of zij mij kunnen vertellen waar dan volgens hun een andere aansluiting zou moeten zitten... weer 15 min in de wachtrij. Daar vertelde zij mij dat ze niet in het systeem kunnen en dus niks voor mij kunnen doen en dat ik het later nog een keer moet proberen.. ik gevraagd of ze dan mij op een andere mogelijkheid van wifi/internet kunnen voorzien om die tijd te overbruggen. Maar dat kon alleen als ik ook een telefoon abb bij hun had. En nu lees ik dat er wel daadwerkelijk andere mogelijkheden zijn. Ondertussen zwaar gefrustreerd en nog steeds geen oplossing! Hoe krijg ik dit zo snel mogelijk opgelost!!?
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door Nicolepasman
Bekijk origineel