Beantwoord

Internet nog niet actief terwijl dit al wel zou moeten

  • 1 September 2020
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Badge

Nou ik heb dus nu precies hetzelfde probleem! Ik ben een nieuwe klant en nu al zeer ontevreden. Eerst 3 weken moeten wachten voordat het überhaupt geactiveerd kon worden. Afgelopen vrijdag zou het geactiveerd worden. 3x in de wachtrij gestaan a 15 min waarbij ik 2 keer na 10 min werd verbroken. Daarna werd ik zelfs tijdens het gesprek verbroken. Vervolgens iemand aan de lijn gehad en die vertelde mij dat dan de aardeparen niet goed waren aangesloten maar konden geen monteur sturen alleen een telefonisch consult. Daarvoor moest ook een vrije middag pakken. Deze monteur wist mij precies te vertellen wat ook zelf al dar weekend had gevonden via Google...NIKS dus. Hij zou kpn bellen en die nemen over 2 dagen pas weer contact met mij op om te kijken wanneer een monteur langs kan komen 🤔...hoezo over 2 dagen pas een afspraak maken ..vooor wanneer??.. Ik bel dus aansluitend zelf met kpn om te kijken of we al een afspraak kunnen maken en of zij mij kunnen vertellen  waar dan volgens hun een andere aansluiting zou moeten zitten... weer 15 min in de wachtrij. Daar vertelde zij mij dat ze niet in het systeem kunnen en dus niks voor mij kunnen doen en dat ik het later nog een keer moet proberen.. ik gevraagd of ze dan mij op een andere mogelijkheid van wifi/internet kunnen voorzien om die tijd te overbruggen.  Maar dat kon alleen als ik ook een telefoon abb bij hun had. En nu lees ik dat er wel daadwerkelijk andere mogelijkheden zijn. Ondertussen zwaar gefrustreerd en nog steeds geen oplossing! Hoe krijg ik dit zo snel mogelijk opgelost!!?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nicolepasman 4 September 2020, 13:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Nicolepasman . Welkom op het forum.

Wat een narigheid allemaal. Ik wil graag met je meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7

Hoi @Nicolepasman, dank voor het invullen van je profiel. Alleen het huisnummer ontbreekt. Zou je die nog willen toevoegen? Reageer even in het topic als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we meekijken. 

Badge

Hoi Eric,

 

Ja, dat klopt, dat had ik gisteren even snel op mijn werk gedaan maar dacht dat je nog alle andere gegevens nodig had en die had ik niet bij. Ik heb mijn huisnummer nu ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Nicolepasman Via de adresgegevens die je hebt ingevuld kan ik je niet vinden, ben ik bang. Kun je het goed nakijken? Heb je wellicht ook al een klantnummer? 

Badge

De monteur is net weg en het is nu geregeld!

Reputatie 7

Fijn! Goed om dat te horen, Nicole :)