Beantwoord

Internet op mobiel

  • 8 June 2020
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

MM van er klop bij jullie iets niet op NR (...) kan nooit de MB op zijn het is enkel voor app MVG Ton

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 June 2020, 20:38

Bekijk origineel

4 reacties

MM het kan nooit dat mijn vrouw al de 50 MB op zijn hoe verklaar u dit ik hoor hét graag van u

*Admin: samengevoegd met bestaand topic.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Lindunlil,

We hebben je meerdere topics hier gezien en het duurt door drukte even om hier op een reactie te krijgen. Op dit moment is de wachttijd ongeveer 7 dagen. 

Hoi kan je zo maar MB kwijt raken en nog wel 50MB dat gebeurt bij mij ook al ben ik thuis leg dat eens uit zit ik op WiFi en mijn vrouw ook dat gebeurt ook met me belminuten ik weet het niet hoe dit kan u wel.

MVG Ton

*Admin  samengevoegd met bestaand topic.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Lindunlil, welkom op het Forum en bedankt voor je berichten!

Ik begrijp dat er enige onduidelijkheid is over het verbruik van het 06-nummer van je vrouw en ook die van jezelf. Je hebt het over 50MB die je kwijt bent geraakt. Echter is het me nog niet helemaal duidelijk wanneer dit heeft plaatsgevonden. Wat ik vanuit KPN kan nakijken is op welk moment er veel MB's verbruikt zijn. Echter, wat ik niet kan inzien is waar deze MB's aan verbruikt zijn. Dit kan je in het toestel als het goed is, en niet al te lang geleden is, terugvinden. Waar is afhankelijk van het toestel, maar ergens bij instellingen > mobiel netwerk > verbruik / gegevens. 

Verder begrijp ik dat je voornamelijk WiFi gebruikt. Heb je dan 4G ook uitgeschakeld of in ieder geval de optie dat wanneer WiFi wegvalt dat 4G niet ingeschakeld wordt? Dit kan soms namelijk onbewust gebeuren. Ook dit is afhankelijk van het toestel dat je gebruikt, maar bij de meeste toestellen kan je deze instelling vinden onder instellingen > WiFi > 3 stippen onder elkaar of 'meer' > WiFi +. Wanneer je dit uitschakelt wordt er niet automatisch geschakeld tussen het 4G netwerk en WiFi, je blijft dan verbonden met WiFi (ook als het 4G bereik beter is).

Indien het niet helemaal duidelijk is raad ik aan om even langs een KPN winkel te gaan om het even met iemand persoonlijk te bespreken! Of iemand vragen in de omgeving die even kan meekijken.

Reageer