Ik probeer nu al wekenlang mijn internetaansluiting op mijn nieuwe adres geregeld te krijgen. Er zijn tot nu toe 3 monteurs langs geweest, Volgens de derde heeft de eerste gemeld dat alles in orde is, wat niet het geval is. De derde montweuer zei dat er geen sprake was van een kabelkruising, maar van een foutrrieve melding van de eersate monteur. Nu moet er blijkbaar eerstiets administratiefs bij de KPN gebeuren, want die denken dat alles oke is. De kantenservice helpt mij niet verder. ik word niet terug gebeld door de KPN. Hoe krijg ik de KPN zover dat ze dit goed regelen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi
Wat een gedoe allemaal zeg om verbinding te krijgen. Ik wil graag eens meekijken wat ik hier in kan betekenen. Of werkt het inmiddels? Zo niet, zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.