Beantwoord

Internet op zolder

  • 27 April 2020
  • 4 reacties
  • 176 keer bekeken

Badge

Dag, 

Wij wonen in een huis met drie verdiepingen alleen heb ik boven op mijn kamer geen internet, nou af en toe als ik precies in de goede hoek sta heb ik 1 streepje. Maar om te studeren is het kansloos. Hebben jullie hier een oplossing voor of een gratis tip? Zou me gigantisch helpen! :)

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 April 2020, 10:34

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Gelukkig is slecht wifi in het hele huis tegenwoordig goed te doen maar je zal aan de slag moeten. Er is namelijk heel veel wifi in de lucht dus met alleen een modem ga jet het niet redden. Trek kabels en zet op iedere verdieping een wifi versterker neer. Veel werk maar de enige goed oplossing. Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Als bedrading trekken geen optie is en je wilt investeren in goed internet, dan biedt KPN ook SuperWifi aan tegen betaling. Ik moet zeggen dat ik zelf geen ervaring heb met dat systeem. Ik heb zelf sinds kort een Deco M9 Plus gekocht en ben zo blij dat ik hier geld in het geïnvesteerd.

Op papier zijn er verschillen maar het idee erachter is het zelfde. De producten aanschaffen en proberen is in veel gevallen geen probleem. Check dit bij de leverancier of bij KPN als je daar geïnteresseerd in bent.

Ik heb jaren het gevoel gehad dat KPN maar oplossingen moest gedenken voor de slechte dekking in huis. Ze bieden enige opties ook gratis aan, maar dan zal je wel bedrading moeten trekken.

Goed stabiel internet is nooit te garanderen omdat je altijd met omgevingsfactoren hebt te maken.

Badge

Super dank voor jullie antwoorden! :) 

Graag gedaan. Mocht je meer willen weten over mijn keuze voor de Deco in plaats van KPN Wifi, mag u mij een PB sturen.

Reageer