Beantwoord

internet opzeggen, kan e-mail adres wel behouden worden?

  • 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

L.S.

Ik overweeg met internet naar Ziggo over te stappen. Hun aanbieding in combinatie met TV vind ik erg aantrekkelijk. Ik heb een emailadres met Planet.nl Ik begrijp dat ik dat niet mee kan nemen. Kunt u mij aangeven of dat zo is en of er eventueel andere mogelijkheden zijn. 

Het abonnement met de vaste lijn wil ik voorshands bij u houden. 

Ik hoor graag z.s.m. van u.

G Verhoeven

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 8 November 2020, 18:29

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @G Verhoeven , wat voor soort vaste lijn heb je nu, telefoon in het modem (VOIP) of apart via een splitter op het telefoonstopcontact?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @G Verhoeven en welkom op het forum! Jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten, maar met een goede aanbieding zeker begrijpelijk. 😁

Als je met ons belt via 0800-0402 en inspreekt dat je op wilt zeggen dan kom je in contact met de afdeling die over de opzeggingen gaat. Bij hen kun je dan aangeven dat je een E-mail Only abonnement wilt, daarmee blijft je e-mail behouden en deze kost €7,50 per maand. Wat de vaste telefonie betreft raad ik ook contact met hen aan. Zij kunnen dan kijken of de vaste telefonie gewoon los behouden kan blijven en hoe de vork verder in de steel steekt wat de abonnementsvorm en kosten betreft. 🙂

Reageer