Beantwoord

Internet probleem

  • 11 March 2022
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Heb al jaren abonnement bij KPN eigenlijk nooit problemen gehad tot een paar dagen terug.

Ik heb mijn compleet abonnement laten overzetten naar een Hussel 100

Dag later al problemen met internet, dondderdag 10 maart is er een monteur geweest die heeft alles naglopen en er bleek iets verkeerd te staat in de centrale.

Alles was opgelost….dachten we.

op 11-3-2022 om 00:05 ingangs datum nieuw abonnement uitval internet.

Je kan dan niks tot 08:00 gebeld om 08:00alles nagelopen en gereset geen effect.

Ik wordt terug gebeld maar ik hoefde er niet op te rekenenen dat dat vandaag nog zpu gebeuren.

Dat betekend dus geen internet/tv voor dit weekend.

Waarom wordt de monteur niet even gebeld die gisteren is geweest die heeft alle informatie die kan het zo ik vermoed zo van afstand bekijken en oplossen.

Dit moet te maken hebben met met omzetten van Compleet naar Hussel.

Nooit geen slechte ervaring gehad maar ik wordt hier wel chagrijnig van.

Heb bijna spijt van de omzetting naar Hussel

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 11 March 2022, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @CharNo, geen internet is natuurlijk knap vervelend. Ik zie dat je op 10 maart (gisteren) een e-mail hebt gekregen met daarin een speciaal telefoonnummer en een bijbehorende toegangscode. Als je dat telefoonnummer belt, krijg je direct contact met de technische dienst. 

Voor de zekerheid heb ik het bericht nogmaals per e-mail toegestuurd. 

Gebeld netjes geholpen lijn is weg.

Blijft wel vreemd gisteren monteur geweest en nu geen internet meer met omzetting abonnement.

Monteur kan pas dinsdag of er moet toch nog ergens ruimte vrij komen.

leuk is anders maar we wachten maar af.

Â