Vraag

internet snelheid

  • 22 March 2020
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

hallo, ik heb laatst na de vrrhuzing nieuwe internet abbonamnet besteld, waarmee ik sneleheden van 500/500 zou bereiken, maar helaas dit is mijn mx. snelheid. wat is er aan de hand?

 

 


6 reacties

Badge +19

Is dit bekabeld gemeten of via Wi-Fi?

via kabel cat5e

 

Reputatie 6
Badge +8

Probeer eens te wisselen van test-server. Kies voor het testen “change server” en kies dan “Amersfoort - Jonaz BV”. Of test eens hier: http://ovh.net/

 

Lang niet alle testservers kunnen deze snelheden aan. Daarnaast lijken er veel mensen speedtests te draaien de laatste dagen omdat door de corona crisis er veel mensen thuis werken & streamen waardoor men niet altijd hun maximale snelheid haalt. 

alleen de upload gaat omhoog, zelfs boven de verwachte snelheid. download nog steeds niet, maar ik denk dat het vanwege coronacrisis komt :|

Heb je al Ede RoutIT geprobeerd

Op speedtest gebruik bij voorkeur de Windows app en niet via browser

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @koude_kagel_666 Dat is gek en kijk graag even met je mee. Zou je onze eigen speedtest eens willen doen met een bekabelde aansluiting en de resultaten hier wederom om met een screenshot kunnen posten? Zou je ook jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer