Beantwoord

internet snelheid

  • 12 June 2020
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

momenteel heb ik een abonnement met internet 500/500. Als ik nu meet kom ik niet verder dan 280 voor het abonnement 500 betaal ik €12,99. Mijn vriendelijke verzoek is ook zet mijn internet terug naar 500/500 (waar ik nu voor betaal) indien dit niet mogelijk is pas dan op zijn minst mijn factuurbedrag aan voor de 280 die ik nu nog maar heb van de 500.
 

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd wachtende op uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Anton

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 June 2020, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoe heb je deze snelheidgemeten; WiFi of bekabeld? Bekabeld zou je die 500 moeten halen. Via de WiFi is dat niet het geval. Het signaal moet zich immers door de lucht verplaatsen en daardoor lever je snelheid in. Als je 280 haalt met de WiFi; heel blij mee zijn en niks meer aan doen, uitstekende snelheid!

Reputatie 7
Badge +24

Via WiFi moet 500 ook te halen zijn. Maar de omstandigheden moeten wel ideaal zijn. En je moet een goede speedtest server gebruiken. Veel speedtestservers zijn bij snelheden boven de 200 mbit onbetrouwbaar. Lees dit topic eens: https://forum.kpn.com/internet-9/ik-heb-een-500-500-verbinding-maar-haal-dit-al-tijden-niet-kpn-wil-niks-meer-doen-voor-me-500854?postid=1005268#post1005268

En gebruik het speedtest programma wat WJB aanraad.

Reputatie 5
Badge +4

@Nick83 Moet je wel een 5 GHz Wifi client hebben die minimaal theoretisch 867 Mbit haalt. En dat doen ze lang niet allemaal.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anton, welkom hier. 

Ook ik ben benieuwd naar hoe je dit meet. Zoals hier al gezegd, gebruik om te meten dit programma, dit is betrouwbaarder dan een webmeting. 

Ik hoor graag van je.