Vraag

Internet thuis is onwerkbaar langzaam

  • 12 December 2020
  • 17 reacties
  • 145 keer bekeken

Mijn internet thuis is heel langzaam. Ik kan niks bekijken zonder dat het hapert of vast blijft lopen. Ik heb ook een speedtest gedaan en dat kwam uit op download is 4.3 en upload is 6.5. Ik gebruik nu ook mijn 4g. I


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Badge +19

Dat is balen. Zin om samen te kijken waar het mis gaat?

Ja graag

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.  Welke experiabox heb je en wat heb je er zoal op aangesloten?

Reputatie 7
Badge +24

 

Ik heb de experia v8

Badge +19

Wil je alle randapparatuur los koppelen van de v8 en dan met een bekabelde pc of laptop testen op www.speedtest.net liefst ook een nieuwe kabel gebruiken. 

15 Mbit/s 

Badge +19

Hm dat is maar de helft van wat je moet hebben. Ik denk dat een andere experiabox wel nodig is. Een medewerker gaat hier over een paar dagen op reageren. vul je profiel helemaal in het klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.

Dankjewel 

Reputatie 2
Badge

Hallo @Vdmeerzorg, zoals @Joep1965 terecht aangeeft ga ik graag voor je aan de slag :-) Ik ben wel benieuwd of je bij de voorgestelde verbinding tussen de Experiabox en een pc ook gebruik hebt gemaakt van b.v. een Draadloze verbindingset. Het omruilen van je Experiabox is in deze specifieke situatie misschien wel een goede oplossing. Hiervoor krijg je nog een PM van mij.  

Moet ik nog iets doen

Badge +19

Heb je een privé berichtje gehad?

Reputatie 7
Badge +24

Heb je een privé berichtje gehad?

Die kun je dan hier vinden:

https://forum.kpn.com/inbox/overview

Reputatie 2
Badge

Hoi @Vdmeerzorg, bedankt voor het invullen van je profiel. k heb een verzoek gedaan om je Experiabox te vervangen. Je ontvangt hier binnen enkele dagen meer  informatie over via mail/sms. ik hoor het graag van je of daarmee je probleem is opgelost

Heel erg bedankt maar ik heb de box niet kunne hallen omdat hij naar de verkeerde postkantoor is gestuurd in noord in plaats van west

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Vdmeerzorg, mijn collega Rob is er even niet dus ik neem het even over. Ik stuur je ook even een privébericht. Dan proberen we het even overnieuw!

Reputatie 7
Badge +20

@Vdmeerzorg ik heb niets meer van je gehoord en geen reactie meer gehad op mijn privébericht. Ik ga er vanuit dat het niet meer nodig is. Mocht je toch graag een nieuw modem willen kun je via mij deze pagina een privébericht sturen!