Beantwoord

internet traag

  • 17 August 2020
  • 8 reacties
  • 103 keer bekeken

internet gaat heel traag  betaald 75 euro per maand   en dat vind ik genoeg voor  mobiel en thuis

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 24 August 2020, 21:17

Bekijk origineel

8 reacties

internet  loopt traag

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Fde Bruijn,

Dit is een openbaar forum en het is op die manier daarom niet handig je prive gegevens zo open en bloot op het forum te zetten.  Je kan de reactie aanpassen middels de 3 puntjes. Ik heb je topic ook gemeld bij de moderators dus deze zullen deze gegevens tzt ook verwijderen. 
Daarnaast is dit forum geen chatdienst en zal je vraag moeten wachten tot een moderator je vraag gaat behandelen. Het heeft geen zin om je topic steeds omhoog te krijgen door meerdere reacties te plaatsen. ;) 

sorry wilt u het direkt eraf halen mijn excuus kan u wel mijn internet snelheid controleren   dank u.

 

 

 

volgens :

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

voldoende snelheid, via koper, nog geen glasvezel in aantocht daar blijkbaar, in andere delen van gouda wel, van kpn maar ook anderen.

Maar goed, met deze snelheid kun je echt wel uit de voeten bij normaal gebruik, als het goed werkt, wifi probleem misschien ?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Fde Bruijn Welkom hier. Jammer dat je internet traag is. Gaat het wellicht om wifi? In dit geval raad ik je aan om de tips uit dit topic door te lezen en uit te proberen. Dat levert vaak prima resultaten op. 

mijn wifi doet het prima   kpn  als je een vraag heb krijg je geen goed antwoord  je heb er niets aanTips uit topic  ik ben 76 jaar weet niet wat dat is.  oudere zijn de klos.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Fde Bruijn Natuurlijk zijn ouderen niet de klos. We doen veel moeite om alles zo begrijpelijk mogelijk uit te leggen en we doen altijd ons best om te helpen. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie te hebben over wat er dan aan de hand is. Dat ‘internet traag is’ is heel vervelend, maar het kan veel verschillende oorzaken hebben. Wellicht kun je dus iets meer vertellen over waar je zoal tegenaan loopt en wat je al hebt gedaan om het op te lossen. 

Verder. Op het KPN Forum werkt het net even anders dan bij de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo is ChrisWissink, net als jij, een klant van ons. Iedereen kan meelezen, zodat iedereen iets aan antwoorden heeft. Daarom is het ook belangrijk om geen privégegevens hier neer te zetten. Iedereen kan ze tenslotte zien. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Ik kan je ook helpen met de problemen waar je tegenaan loopt. Ik lees het graag. 

Reageer