Beantwoord

internet valt bijna dagelijks uit

  • 12 November 2019
  • 31 reacties
  • 321 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo,

 

ik heb sinds een tijd dat het internet bijna dagelijks uitvalt.

ik moet dan de experiabox v8 resetten en dan werkt alles weer voor een tijd.

heeft u een oplossing om dit te verhelpen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 November 2019, 18:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Best lastig, want de aansluiting werkte op het vorige modem vaak wel. Dus dan kan het haast niet aan het signaal liggen. Dat zou wel heel apart zijn. 

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb nog 1 poging gewaagd . Alle kabels eruit gehaald en opnieuw de experiabox opgestart en het werkt. Ik zal de komende dagen in de gaten houden of ik nog uitval heb van WiFi en internet

Reputatie 7
Badge +28

Wat mooi, de aanhouder wint…. :thumbsup_tone3:

Dat klinkt niet best. Ik meet net je lijn door en ik kom wel het nieuwe modem tegen. Dat is een goed teken, hoop ik. Klopt het dat het modem ondertussen wel online is?

oops. Ik had je latere berichtjes nog niet gelezen. Het is wel gelukt, dus :-)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust!