Beantwoord

Internet valt constant uit

  • 24 March 2021
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb al 4 weken ellende dat niks werkt en als het even werkt het na een paar uur weer allemaal uit ligt. Heb al 3 monteurs gehad en vanmiddag een nieuw modem opgehaald. Het werkte voor een uur en daarna niks meer. 
ik ben het zat en kan mijn werk niet na behoren uitvoeren. Ik ben nu verplicht naar kantoor te gaan met ov.

het moet nu gemaakt worden. Stel het volgende voor. Er komt een monteur gratis die gaat alles vervangen gratis daarbij wordt super wifi geplaatst gratis en jullie geven daarbij maar 50% korting op het abonnement en die van mobiel (extra mb’s moeten kopen). Doen jullie dit niet dan stap ik na 23 jaar klant te zijn over naar een andere provider.

icon

Beste antwoord door Gisella 25 March 2021, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Beetje vreemd voorstel wat u doet.  Over compensatie praat je altijd als een probleem is opgelost.  Dit klinkt erg  hebberig.

Hebberig? Als jij je werk niet kan uitvoeren omdat het niet werkt heeft niks te maken met hebberig maar met compensatie van de gelden schade. Ik heb wel vaker problemen gehad In het verleden en daar nooit compensatie  gehad. Als je ook ziet ben al 23 jaar trouwe klant en nog nooit een andere provider gehad. Mag wel iets tegen overstaan of niet. Overigens mijn klacht ligt ook bij de consumentenbond. En als je mij zou kennen, wat je overigens niet zo is, zegt het al heel wat hoe zat ik het ben. 
 

even nog een tip van de dag: niet mee bemoeien tenzij je een oplossing hebt en niet oordelen als je niet weet hoe het zit en hoe iemand is

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gisella, welkom! Wat ontzettend balen dat je zulk slecht internet hebt en het niet opgelost lijkt te worden! Wat hebben de monteurs gedaan? En welke Experia Box heb je nu? Branden er nog wel lampjes op de Experia Box als je merkt dat het internet het niet meer doet? Wil je naast het beantwoorden van de vragen ook jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 

Bedankt voor je reactie. Inmiddels iemand gesproken en er komt zaterdag een monteur langs. Er zit in de kabel van de kast op straat naar mijn huis. Ook al verder alles in gang gezet.