Vraag

Internet valt steeds weg

  • 22 June 2019
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Breek even in. Ook hier 1 grote ellende met het continue wegvallen van het internet via glasvezel. Al vanaf de dag van installatie, moesten er 2 monteurs komen om mijn glasmodem aan de praat te krijgen, die op zijn beurt de experiabox laat connecten. Helaas heb ik vanaf dec 2018 al vele malen via twitter, telefoon ect naar een oplossing te zoeken zonder succes. CS zegt dat het aan de wifi ligt, maar heb alles bedraad aangesloten. uiteindelijk geeft kpn geen gehoor meer.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha Mark, welkom! Ik heb toch even een eigen topic voor je aangemaakt. Wat ontzettend vervelend, dit 😞. Als je al zoveel contact met ons gehad hebt, weet ik niet of ik je wel kan helpen. Wel ga ik het zeker proberen! Wil je in ieder geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Welke Experiabox gebruik je?

Begrijp ik goed dat het niet eerder goed gewerkt heeft en dat je alles bekabeld aangesloten hebt? Is er later ook nog een monteur geweest of is het bij die twee installatiemonteurs gebleven? Zijn er al eens kabels vervangen? Als laatste ben ik benieuwd of je op bepaalde tijden merkt dat het wegvalt of dat dit altijd het geval is? Ik besef dat ik veel vragen stel, maar ik hoop je zo goed mogelijk te kunnen helpen!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, doe je dat alsnog als je hulp wenst? Dan help ik je alsnog graag verder!