Beantwoord

Internet valt steeds weg

  • 11 May 2020
  • 8 reacties
  • 125 keer bekeken

Goedendag,  sinds een week of 4  valt herhaaldelijk (vooral in de avonduren) de internetverbinding  (500/500) voor 3 tot 5 minuten weg. Alle adviezen die ik heb kunnen lezen op dit forum al nagelopen. (zoals spanningsloos maken van Experia box  V10 en NTU glasvezel kastje. Ook al doen we dan niet dan hersteld de verbinding zichzelf na 3 tot 5 minuten.   Graag advies/oplossing

icon

Beste antwoord door Dik1957 12 May 2020, 19:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dik1957. Wat goed dat je hier aangeeft dat er problemen zijn met jouw verbinding. We zoeken het graag verder voor je uit. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Verder ben ik benieuwd of er problemen zijn met wifi, bekabeld of beide? Is er ook iets veranderd aan jouw thuisnetwerk? Laat je een berichtje achter in dit topic zodra je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!

Gedaan. WiFi signalen zijn uitstekend. (Twee kpn versterkers) .werken hoofdzakelijk draadloos.   Gr 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw verbinding zojuist doorgemeten en zag dat er zijn vandaag geen verbrekende verbindingen zijn geweest. Klopt dat? Welke ExperiaBox en WiFi versterkers heb je in huis?

Experia WiFi versterkers en Experia Bix v10

 

Er zijn inderdaad vandaag nog geen verbrekingen geweest naar ik heb ervaren.  Is ook meestal in de avonduren. 

Reputatie 7
Badge +21

Natuurlijk wil ik jou graag hierin verder helpen, maar ik denk dat je in dit geval het best telefonisch contact met onze klantenservice (0800 0402) kan opnemen gelijk nadat de verbinding is weggevallen. Op deze manier kunnen we gelijk jouw verbinding doormeten en bekijken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Ik hoor graag hoe het afloopt. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!

Update:  gisteravond weer 10 minuten uitval. Conform advies gelijk gebeld. Helaas 15 minuten in de wacht dus bij contact was verbinding al weer hersteld. 
Op advies vandaag naar speciaal nummer gebeld.   Vervolgens top actie van KPN;

Monteur direct om 14:15 op de stoep;

  1. Glasvezel chip in centrale vervangen. 
  2. Experia box V10 vervangen.
  3. Glasvezel kastje (NT) vervangen. 

Nu afwachten of verstoring weer optreedt.  Anders weer speciaal telefoonnummer Met inlog code  voor snel hulp en om ‘mee te kijken’ met verstoring en door te meten. 
 

In ieder geval top en snelle actie van KPN !  Chapeau!     Fingers crossed. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je gelijk hebt gebeld en dat een monteur het probleem voor nu heeft verholpen. Ik hoop dat deze storing nu blijvend verholpen is. :blush:

Reageer