Beantwoord

Internet valt steeds weg

  • 22 September 2021
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Sinds 4 weken valt het internet steeds weg. Alles gedaan wat op internet stond hele dag mee bezig geweest echt alles geprobeerd. Gaat steeds slechter. 

 

Ik probeer nu al een uur iemand aan de telefoon te krijgen. Ben nu wel pissig aan het worden. Als je klant wil worden heb je binnen 1 minuut iemand aan devtel maar als er problemen zijn is er niemand. Ik wil dat het z.s.m opgelost gaat worden want kom in de problemen omdat ik thuis werk en privé situaties. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 September 2021, 18:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

 

 

Ik probeer nu al een uur iemand aan de telefoon te krijgen. Ben nu wel pissig aan het worden.  

Hallo @Krissssss ,

Je kunt KPN tot 20.00 telefonisch bereiken via 0800-0402. Bij storingen zelfs 24 uur per dag. 

 

Tot 20.00 heb je via de chat een alternatief. 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Badge +19

We willen je natuurlijk heel graag helpen maar dan hebben we meer info nodig.  Welk type modem heb je? Heb je glasvezel of koper? Valt alleen Wi-Fi uit of ook de bekabelde pc of laptop? Problemen met tv? Weet je zeker dat de storing niet veroorzaakt wordt door iets achter het modem. Kabelbreuk of stekkertje wat kapot is? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of andere apparaten die data via het electriciteitsnetwerk?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Krissssss, welkom! Wat jammer om dit te lezen.. Je verwacht dat het na een analyse van ons juist beter wordt in plaats van slechter. Het makkelijkst is inderdaad even bellen met ons: mijn collega's kunnen dan met je mee kijken naar een oplossing. Mocht je via het forum geholpen willen worden, kan dat ook: de community staat voor je klaar. Ik ben benieuwd naar het antwoord op de vragen die Joep1965 stelt. :smile:

Beste @Marcia_ 

 

Ik krijg niemand aan de telefoon heb je een telefoonnummer?

 

Reputatie 7
Badge +28

0800-0402 of gebruik de chat.

 

Zie mijn eerdere reactie hierboven.