Beantwoord

Internet valt weg

  • 4 January 2021
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Mijn internet verbinding valt vaak weg. Meestal ‘s avonds. Ik merk het omdat de interactieve TV (bekabeld) een foutmelding geeft. Reset van het modem heeft soms zin, soms niet. Het kan ook wel eens 10 min. duren. laast was het op oudejaarsavond de hele tijd. erg vervelend. Het lijkt wel of het signaal te zwak wordt bij te veel belasting in de buurt. Weet iemand of KPN dat kan doormeten? en hoe ik dat kan aanvragen? Op mijnKPN krijg ik alleen maar een optie om een betaalde monteur te laten komen.  Maar ik ben niet van plan een monteur te betalen voor iets dat KPN veroorzaakt. Of heeft iemand suggesties waar het anders aan zou kunnen liggen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 January 2021, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @MKMVD , heb e een koper- of een glas-verbinding?

Welk merk en type modem heb je?

Hoe reset je de modem? Alleen even aan-uit zetten is niet resetten.

 

 

Koper verbinding. Experiabox 10. Reset door op reset knop te drukken. 

Overigens vind ik 4x resetten op een avond ook geen oplossing…..

Hallo @MKMVD , dan kun je het beste even bellen met 0800 0402 voor een snelle(re) oplossing.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @MKMVD, ik zie dat JanD je al op weg geholpen heeft, dat is fijn. Door drukte hier op het forum zijn we minder snel dan gewoonlijk onze bedoeling is. Ik hoop dat je met de tips van JanD verder gekomen bent. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.