Vraag

​Internet valt weg en rood lampje voor services brandt bij ExperiaBox v10

  • 25 January 2021
  • 3 reacties
  • 333 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik last van wegvallend internet, meerdere keren per uur. Het rode lampje van de Services op de ExperiaBox brandt dan en soms is het lampje voor internet ook uit. Natuurlijk al een paar keer herstart, maar dat heeft niets uitgemaakt.

De online diagnose tools vertellen me: 

De KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd.

Mogelijk als gevolg van een betalingsachterstand.

 

Maar de rekeningen zijn toch echt betaald. :slight_smile:

Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

 

Groeten,

Menno.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @MBooi. Dit ligt inderdaad niet aan de facturen. Dit ligt aan de verbinding. Deze is instabiel en daar is zo snel mogelijk een monteur voor nodig. Kan ik deze op het eerstvolgende beschikbare tijdstip inplannen of zijn er momenten dat het niet goed uit komt de aankomende dagen? Ik hoor graag van je!

Beste @Bram_ , dankjewel voor je antwoord. Ik heb ondertussen nog de volgende stappen genomen:

  • Factory reset: had geen resultaat, probleem keerde terug
  • Via de klantenservice telefoonlijn de modem op afstand laten resetten

Na die laatste stap is het probleem niet meer opgetreden….maar, voor zover ik me herinner was het probleem ook gisteren na ongeveer vier uur ‘s middag er niet meer. Dus misschien moet ik nog even afwachten of het probleem morgen weer terugkeert of niet.

Aan de andere kant, als jullie nog kunnen zien dat de verbinding nog steeds instabiel is, dan mag een afspraak zeker wel ingepland worden. Ik ben vrijwel altijd wel thuis (in deze tijd.)

Reputatie 7
Badge +17

Het probleem dat ik met de meting gevonden heb is niet eentje die helaas weg blijft met een reset. Om deze reden heb ik een storingsmonteur ingepland morgen 26 januari tussen 12:00 en 14:00. Je zult hierover een SMS ontvangen op het bij ons aangegeven mobiel nummer.