Beantwoord

internet vertraagd nadat de gigs op zijn

  • 2 August 2020
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Het overkomt me niet vaak maar vorige maand waren mijn internet gigs op. Dus werd de snelheid verlaagd. Kan ik inkomen. Alleen is het effect dat nogal wat diensten niet meer werken. Google maps bijvoorbeeld, Spotify, nieuws sites, en MijnKpn! Dat kan niet de bedoeling zijn. Ik wilde een mail sturen naar de klantenservice om te melden dat het de moeite waard is om kritisch te kijken naar hoe laag de snelheid kan worden teruggebracht zonder functionaliteit te verliezen. Maar ja, naar klantenservice mailen kan niet. Daar ook maar een opmerking over: optimale contactmogelijkheden is de basis voor klantvriendelijkheid. Zeker als de KPN vestiging bij mij in de buurt ook geen mogelijkheden lijkt te hebben om door te dringen tot mensen die ook echt iets kunnen. 

Dus, voor de KPN medewerker die dit leest: snelheid terugbrengen zodat apps niet meer werken is snelheid te ver terugbrengen, en dat is klantonvriendelijk. En dat geldt voor niet kunnen mailen aan klantenservice ook.

Voor alle anderen: zijn er met eendere ervaringen?

icon

Beste antwoord door Lisa 2 August 2020, 16:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RobRuts Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Heel simpel gezegd… Wij verdienen ons geld met o.a. de verkoop van mobiele abonnementen:grin: .  
We knijpen de snelheid niet helemaal (meer) af omdat we het belangrijk vinden dat er een appje gestuurd kan worden om met elkaar in verbinding te blijven. Het versturen van mails of grotere bestanden (foto's e.d.) gaat inderdaad niet. 
Als je KPN Hussel Compleet bent met meerdere mobiele abonnementen, dan kun je altijd onderling MB's delen. Als dit helaas niet mogelijk is en je wilt toch graag gebruik maken van sneller internet, dan kun je te allen tijde een extra internet bundel aanschaffen via de MijnKPN. 

 

 

Reageer