Hi,
De laatste tijd veel problemen met onze Wifi. We hebben glasvezel, een Experia V10a en 2 Superwifi's. De Superwifi's staan op de 1e en 2e verdieping en staat buiten dit verhaal.
De PS5 is draadloos verbonden met de Experia. Dagelijks valt (meestal tijdens het gamen) het internet op de PS5 weg. Het internet op de andere devices (PC, telefoon en tv etc) blijven echter wel gewoon doen, en de Wifi manager geeft gewoon een snelheid van 100Mb+ aan.
Wat ik ook probeer op de PS5 (opnieuw connecten met netwerk, rebooten etc), hij connect wel met de Wifi maar geeft aan dat er geen internet is. Het enige dat helpt is de Experia rebooten. En dan kan mijn zoon weer een (hopelijk) een uurtje spelen.
Maar dit is natuurlijk een onwerkbare situatie. We hebben al verschillende zaken geprobeerd, waaronder de Experia verplaatsen, opnieuw naar fabrieksinstellingen, en de PS5 naar fabrieksinstellingen.
Het probleem is niet zo zeer de Wifi connectie (die blijft bestaan), maar het feit dat er geen internet is via die wifi op de PS5 maar wel op alle andere apparaten.
Wie o wie kan mij helpen?
Dank,
Tascha
Beste antwoord door Tascha_L
Bekijk origineel