Beantwoord

Internet wel en dan weer niet

  • 20 September 2020
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Goedemiddag , na jarenlang geen problemen met kpn gehad te hebben is het deze gehele week een zooit , Ik had geen internet / Wifi tv meer . Maandag monteur geweest prima man vele dingen vernieuwd en ingesteld ,Alles werkte weer perfect , nog geen ongeveer 3 u later geen internet meer , of tv en Wifi storing . Heb vele malen contact gehad via de telefoon , veel keren doorgemeten en op advies vele dingen zelf gedaan . Vanaf dinsdag deze week heb ik wel , geen internet ik loop me kapot ergeren .

Ik heb zelf aangeven dat het schijnbaar me Experiabox V10 die misschien defect is , nee meneer we hebben hier alles doorgemeten en daar lig het niet aan . Nu vanmorgen weer geen internet en toen weer wel en weer niet . Ik denk nogmaals dat het de V10 box is , maar denk er langzamer hand aan om over te stappen naar een andere  . Doodziek ben ik ervan ,

 

vriendelijke groet , Dirk Bovekerk , Rotterdam

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 October 2020, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mijn_club, welkom op het forum. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

@Mijn_club ik heb niets meer van je gehoord. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels weer opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!