Beantwoord

internet werkt niet

  • 13 July 2020
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Vanaf vrijdag ochtend werkt internet niet meer klantenservice gebeld na half uur niks bereikt. Monteur vandaag langs geweest maar het werkt nog steeds niet. 
 

Net klantenservice gebeld weer voor een half uur voor niks aan de telefoon gehangen. Nu bellen ze met “spoed” (morgen) terug. 
 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 July 2020, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Zal door kpn gebeld worden met spoed. @Kpn is inmiddels alweer bijna een dag geleden.

Reputatie 7

Hallo @Chris-1989, welkom! Ik kan me voorstellen dat je graag snel geholpen wilt worden als je geen internet hebt. Wat jammer dan dat de monteur die er eerder was het niet kon verhelpen. Ben je inmiddels teruggebeld? Als je nog steeds geen internet hebt, vul dan je forumprofiel in en reageer hier. Dan ga ik kijken wat er aan de hand is, wat er al gedaan wordt en wat we nog verder kunnen doen.

Reputatie 7

Je hebt niet meer gereageerd, Chris. Dan ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels verholpen is. Als we toch nog wat kunnen doen hoor ik het graag. 

Je hebt niet meer gereageerd, Chris. Dan ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels verholpen is. Als we toch nog wat kunnen doen hoor ik het graag. 

Hallo Erik,

 

het is nog niet opgelost er is weer een monteur zaterdag geweest. Ik moest afwachten tot woensdag als het dan nog niet werkte moest ik bellen. Ik zou nog even mijn forumprofiel invullen kan je misschien even mee kijken. 

Reputatie 7

Wat een gedoe allemaal, Chris. Ik heb hier gekeken en als het goed is zou het nu in orde moeten zijn. Ik zie hier dat je verbinding online is. Ervaar je dat zelf ook zo?