Beantwoord

Internet werkt niet na update Box 12

  • 28 March 2024
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Na de update van modem v12s werkt internet niet meer. Resetten heeft geen effect. Soms werkt wifi even. Ben er niet blij mee.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 March 2024, 16:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Na de update van modem v12s ...

Wat is dat? "v12s"? Ik weet dat er een KPN Box 12 bestaat. En 12b. Gisteren had iemand het ook al over een 12c. Maar en 12s? Bestaat die ook?

Werkt bekabeld internet ook niet?

Beste klant, vannacht tussen 0.00 en 6.00 uur krijgt je modem (V12s) een update. Laat je modem en SuperWifi punt(en) die nacht aanstaan. Werkt er hierna iets niet zoals je gewend bent? Herstart dan je modem en/of tv-ontvanger. Kijk op kpn.com/modemupdate. Groet, KPN

En vast internet doet niets meer. Wifi doet het onregelmatig. 

 

Reputatie 7

Welkom op de community @Gerard P, had je het modem en de SuperWifi punten al opnieuw opgestart, zoals in die sms stond? Als het daarna nog niet is opgelost kan je ons het beste bellen op 0800-0402. Een collega kan dan direct met je meekijken naar de verbinding. Dat is de snelste weg om dit te bekijken.

Probleem na uitgebreide herstartprocesure. Is

opgelost. 

Reageer