Vraag

Internet werkt niet op mijn nieuwe (tweede) adres

  • 23 April 2024
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Op een tweede adres heb ik een experiabox geinstalleerd. Vrijdag ontvangen van KPN, dus de laatste versie? Dit tweede adres staat nog niet in mijn account, dus het probleem oplossen werkt niet, die gaat naar het andere adres. Sinds de 22e zou de verbinding open moeten staan.

Al tig keer de box gereset (ook softwarematig), maar nog steeds geen verbinding met internet. Dit lampje blijft groen knipperen.

Telefonisch krijg ik een bot, die een box opnieuw reset, maar welke dat dan is, geen idee…

Graag kom ik in contact met een (echte) medewerker.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Voor het 2de adres kunt u beter een apart MijnKPN account aanmaken. Met een ander emailadres dus. Anders werken online tools op de site van KPN niet. Zoals u eigenlijk ook al gemerkt heeft.

U moet zelf het abonnement met behulp van het abonnementsnummer koppelen. Het komt er niet zomaar automatisch in te staan.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FJFranssens, welkom op onze community! Zoals Nick al wel noemt werken te tools helaas niet als je meerdere thuis abonnementen gekoppeld hebt aan een MijnKPN account. Daar zijn we mee bezig.
Dat gezegd hebbende moet de verbinding natuurlijk gewoon werken. Heb je hierover al met ons gebeld op 0800-0402? Mijn collega's daar kunnen altijd even meekijken!

Reageer