Internetaansluiting werkt nog niet

  • 6 January 2021
  • 9 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste,

 

Gaarne in de openstaande issue voor de aansluiting op het adres **** duiken.

Sinds 13 december geen aansluiting meer. 3 monteurs later (onsite en online), nog geen oplossing.

In het log van de storing staat alles vermeld.

Gaarne ook een creditering van abonnement voor de periode. Tevens hebben we een extern contract moeten afsluiten van 10 euro per maand voor thuis alarmering omdat de KPN verbinding niet werkend te krijgen is door jullie.

Bij de storing staat veder de geschiedenis. Ik stel het niet op prijs wanneer jullie contact gaan leggen om dezelfde vragen weer te stellen. Ik zie het knipperende lampje op het modem wel branden wanneer jullie dit oppakken.

Dank

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ai, wat vervelend dat je al zo'n lange tijd zonder diensten zit, @Siebolt. Dat lijkt me niet wenselijk, helemaal niet in deze periode. Ik begrijp dat je samen met mijn collega's al één en ander hebt geprobeerd, zonder succes. Voor ik dingen ga herhalen, kijk ik graag even in het systeem om te zien wat er allemaal al gebeurd is. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Gedaan. Succes....

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw dossier erbij gepakt. Ik zie dat er een wijziging in het abonnement is aangevraagd en dat het na deze aanvraag niet meer functioneert. De juiste oplospartij is inmiddels al aangestuurd. Zij werken al aan een oplossing en nemen contact met jou op zodra er meer bekend is. 

 

Ik ben ook wel benieuwd straks wat het exacte probleem/oplossing straks is geweest. Daar waar nu aan wordt gewerkt, duur ook alweer 2 dagen. Lijkt wel alsof jullie apparatuur aan het bestellen zijn oid.

 

Kun je ondertussen het dataabo weer een boost geven? Het mobiel van mijn vader wordt via een omweg gebruikt om tv te kunnen kijken… dataverbruik gaat rap. Er is al een paar keer 100GB op gezet.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Siebolt Dat kan ik me voorstellen. Er wordt aan gewerkt door de Technische Dienst. Ik zie op dit moment nog geen update. Zo gauw ze meer weten, nemen ze contact met je op. 

Het toevoegen van data is geen probleem. Kan je voor mij het mobiele nummer (of nummers, als je er meerdere hebt) toevoegen aan je forumprofiel? Geef je een seintje als je dat hebt gedaan? Dan maken we het voor je in orde.

tel.nr toegevoegd. Bedankt alvast.

Reputatie 7
Badge +19

@Siebolt Super, ik heb opnieuw data voor je toegevoegd!

Beste,

Ik had het graag ergens online ingediend, het onderstaande. Maar dat maken jullie je klanten wel redelijk onmogelijk / niet te vinden. Dus maar verder op het forum.

 

Terug komende op het probleem: ergens vorige week na dagen door een monteur of iemand van de 3e lijn (?) gebeld. Die is er nu helemaal ingedoken en volgens zijn zeggen alle problemen uit de systemen gehaald bij KPN. Aan jullie kant stond ‘iets’ behoorlijk fout. Maar dat betekende niet dat de lijn het ging doen. Weer een afspraak om een monteur langs te laten komen. Zoals in de case terug te lezen is: ik heb aangegeven, laat maar.

En dat wel om het volgende….

Ik heb net het abonnement opgezegd, dit vanwege het overlijden van mijn vader. Helaas kan ik het niet mooier maken dan dat het is: bijna een maand heeft KPN er over gedaan om de problemen met de internet verbinding (die er simpelweg niet meer was) tot een oplossingsrichting te laten komen. Let wel: richting, het is nooit werkend geweest nog.

Tussentijds een internet verbinding bij mijn vader door zijn datalimiet te verhogen op zijn mobiel. Ik ben gelukkig redelijk handig met dit spul om mijn vader nog van wat tv te kunnen voorzien.

Ach, laat ik maar niet verder gaan.

Ik stel het volgende voor: aangezien de verbinding het vanaf een 13 december niet heeft gewerkt, zie ik graag een creditering tegemoet over die tijd. Dat dit op een, understatement, ongelukkige tijd plaatsvond voor ons, is dan maar zo. Helaas wel een herinnering die wij meenemen over de KPN, een maand beste KPN, een maand :-(. U kunt zich voorstellen dat ik mij op dit moment niet zo thuis voel bij de KPN en ook eea aan het overwegen ben betreffende mijn abonnementen.

Gr.

Harm de Haan

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Harm. Gecondoleerd met het verlies van jouw vader. Wat jammer dat mijn collega's het probleem niet hebben kunnen verhelpen. Gelukkig heeft jouw vader door jou nog wel tv kunnen kijken. 

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat wij de kosten vanaf 13 december gaan vergoeden. Is het bij ons al bekend dat het abonnement moet worden opgeheven of is dat niet nodig? Je ontvangt zo een privebericht van mij, dan bespreken we het daar verder.