Vraag

Internetpakket wijzigen lukt niet

  • 24 October 2020
  • 9 reacties
  • 61 keer bekeken

Beste,

 

ik ben al 2 maanden bezig om mijn internet snelheid te veranderen, niks moeilijks lijkt mij. 
ik heb dit via jullie live chat 7/8/9 keer geprobeerd, elke keer werden er dingen beloofd etc. Maar elke keer ging dit absoluut weer fout. Nou ben ik een beetje aan het einde van mijn geduld, en zou ik gebeld worden door een andere afdeling die over een fout van jullie kant ging. Nou is dit ook alweer een tijdje geleden. Heeft iemand hier informatie voor mij over of ook ervaringen mee? Dit is echt absurd.


Mvg.

 

 

*Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een glasvezel? En wilt u echt alleen sneller internet? Of wilt u ook (gratis) nieuwe apparatuur ofzo?

Heeft u een glasvezel? En wilt u echt alleen sneller internet? Of wilt u ook (gratis) nieuwe apparatuur ofzo?

Glasvezel omzetten is wel gelukt! Nieuw apparatuur ook toegezonden gekregen. Het is puur een pakket wijziging van sneller internet eigenlijk, dit word bij kpn telkens Automatisch geannuleerd zonder reden

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Glasvezel omgezet? Hoelang geleden? Misschien is dat een proces wat bij KPN in het systeem nog niet helemaal afgewikkeld is. En dan kunnen er geen andere wijzigingen plaats vinden. Een KPN medewerker hier op forum kan dat voor u na kijken.

Ok. Glasvezel omgezet? Hoelang geleden? Misschien is dat een proces wat bij KPN in het systeem nog niet helemaal afgewikkeld is. En dan kunnen er geen andere wijzigingen plaats vinden. Een KPN medewerker hier op forum kan dat voor u na kijken.

Dat is 2 maanden geleden, glasvezel dat proces was helemaal afgerond en werkt ook perfect! Daarna andere aanpassingen gedaan, daar ging het allemaal mis. Maar bedankt voor je interesse! 

Reputatie 2
Badge +5

Hi @T.Slijk. Welkom op ons forum!

Wat lastig dat de snelheidsverhoging steeds niet goed gaat. Ik wil graag even meekijken in het systeem, zodat ik hopelijk kan achterhalen waarom het geannuleerd wordt. Kun je toelichting welke wijziging je precies wilde maken? Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen. 

Reputatie 2
Badge +5

Ik heb geen reactie meer van je gekregen, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels toch gelukt is. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. 

Ik heb geen reactie meer van je gekregen, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels toch gelukt is. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. 

Hey hallo! Nee het is helaas nog lang niet gelukt, ik was er weer mee bezig. maar even een tijdje niet mee bemoeit. Vandaag was het weer fout gegaan. Elke medewerker geeft ook andere informatie. Ik heb geen idee meer wat nu te doen! 

Ik heb de dingen die u vroeg aangepast!

@Danny 

Reputatie 2
Badge +5

Bedankt voor het aanvullen @T.Slijk.! Ik heb het even nagekeken. Het ging inderdaad meerdere keren mis door een fout in ons systeem. Mijn collega van de telefonische klantenservice heeft daarom gisteren onze technische dienst gevraagd om de order alsnog door te zetten. Voor zover ik nu kan zien, hebben zij dit gelijk opgepakt en loopt de wijziging nu wel door. Als het goed is heb je hierover ook een e-mail ontvangen met informatie over de wijziging (dus naast de orderbevestiging). We zullen dit voor nu even moeten afwachten. Ik verwacht dat het nu ook goed door zal lopen, maar houd het nog even goed in de gaten. Mocht er toch niets meer veranderen, trek na een paar dagen dan even opnieuw aan de bel hier, dan kijk ik opnieuw mee! 

Bedankt voor het aanvullen @T.Slijk.! Ik heb het even nagekeken. Het ging inderdaad meerdere keren mis door een fout in ons systeem. Mijn collega van de telefonische klantenservice heeft daarom gisteren onze technische dienst gevraagd om de order alsnog door te zetten. Voor zover ik nu kan zien, hebben zij dit gelijk opgepakt en loopt de wijziging nu wel door. Als het goed is heb je hierover ook een e-mail ontvangen met informatie over de wijziging (dus naast de orderbevestiging). We zullen dit voor nu even moeten afwachten. Ik verwacht dat het nu ook goed door zal lopen, maar houd het nog even goed in de gaten. Mocht er toch niets meer veranderen, trek na een paar dagen dan even opnieuw aan de bel hier, dan kijk ik opnieuw mee! 

Top @Danny ik hou het in de gaten en ik zal mijn mail straks meteen even bekijken

Reageer