Beantwoord

Internetproblemen vanaf dag 1, backoffice belt niet terug

  • 19 June 2022
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Vorige week woensdag overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel. Sinds de overstap heb ik wegvallend wifi en internet. Paar keer gebeld en gerest maar tevergeefs. Afgelopen vrijdag is er een monteur langs gekomen en heeft de zwarte kastje van glasvezel vervangen. Meneer zei dat alles op orde leek en dat hij 24 uur samen met de backoffice mijn verbinding zouden monitoren. Mocht er een probleem zijn zou ik een telefoontje krijgen.  Nou komt het, mijn verbinding is nog steeds slecht werkt voor geen meter EN heb geen telefoon ontvangen van de backoffice of wie dan ook. Gister weer met klantenservice gebeld, die zeiden u kunt nog beter de hele dag wachten. nog steeds geen telefoontje ontvangen. Monteur en klantenservice is behulpzaam en vriendelijk maar dat verhelpt mijn probleem niet. Morgen moet ik vanuit huis werken zonder internet. Heb inmiddels al de factuur gekregen zonder enig gebruik te kunnen maken van de dienst van kpn.

 

Mijn vraag is wanneer en hoe snel kan dit onzin opgelost worden

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 June 2022, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Internet probleem je topic titel heeft het over wifi problemen en in het topic heb je het over internet-problemen, welk probleem heb je nu?

Wat ervaar je voor problemen en welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 

Hallo,

Heb de xperia v12. Internet of wifi maakt het veel uit? Geen van beide werkt. Monteur had nog vermeld bij zijn bezoek dat hij 60 foutmeldingen had gezien? Weet niet precies waar het over ging maar dat constateerde hij via zn app. 

Hallo @Internet probleem geen internet of geen wifi maakt veel uit, Je kunt goed internet hebben via een vaste verbinding en slechte wifi.

Als je geen internet hebt, heb je logischerwijs ook geen wifi.

 

Hallo Jan,

 

Duidelijke uitleg. Mijn internet doet het voor 2 minuten en valt dan weg. Na 10 sec doet hij het weer en valt daarna weer weg. M.a.w geen stabiel internet

Hallo @Internet probleem dan is er toch nog werk voor KPN aan de winkel.

Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar via 0800 0402.

Succes.

 

Hallo Jan,

 

heb deze week mischien wel 10 keer met hun gebeld. Geen keus, moet wel afwachten. Wel heel slecht geregeld allemaal

Hoi @Internet probleem . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je eerste ervaring met KPN zo slecht begint.  Is hier verder nog een vervolg op gekomen?