internetsnelheid

  • 15 January 2021
  • 11 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb extra dienst sneller internet 200 mbs genomen. Na de ontvangst bevestigingsmail  heb ik mijn moden gereset. Nu ik een speedtest doe haal ik niet eens 35 mbs. Ik dacht ik laat nog een dag overheen gaan maar nou hetzelfde liedje. Ik heb glasvezel en ook met kabelaansluiting gemeten. Ik haal echt niet meer dan 35 mbs. Hoe kan dit nou? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u de test bedraad gedaan en alle andere kabels en wifi apparaten uit gezet?

Bedankt voor je reactie. Ja inderdaad bedraad aangesloten op mijn laptop en alles afgemeld. 30 a 35 mbs is max.

Badge +19

Heb je alle randapparatuur los gehaald toen he ging meten?

Hi Joep,

Ja alles los gehaald. 

Badge +19

Heb je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom gehaald?

Heb net gedaan. Resultaat is hetzelfde! Echt raar dit.

Badge +19

welk type modem heb je?

Experia box v8

Wat ik hier vaak tegenkom is dat vanwege de corona de snelheid niet wordt verhoogd totdat men de corona onder de knie heeft, dit omdat in sommige gevallen er een monteur aan te pas komt

Beste Jimny,

 

Bedankt voor je reactie! Als het zo zou zijn dan is dit erg schandalig. Dit zouden ze duidelijk moeten communiceren toch? Heeft dan afdeling incasso daar geen last van? Ik hoop echt niet dat het zo zijn anders ben ik serieus weg bij KPN. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Faza. Zou je voor de zekerheid nog je profiel in willen vullen en hier aangeven wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik voor je doormeten of er technisch iets niet in de haak is. Zou je daarnaast nog kunnen aangeven of je al een andere kabel hebt geprobeerd of dat het resultaat bijvoorbeeld met een ander apparaat anders is?